[Kitap] Ey Aşk Evliliğe Hazır Mısın?

Min Li Li | 1/11/2015 |



           





Tür: Romantik Komedi
Goodreads Puanı: 3.99
Orijinal Adı: Ready to Wed
Sayfa Sayısı: 368
Baskı Yılı: 2014
Çeviri: Şebnem Özcan
Yayınevi: Novella


Dakota Halifax, mutluluğa giden yolda insanlara rehberlik eden ünlü ve başarılı bir düğün organizatörüdür. Kendi düğün töreni de şu ana kadar yapılanların en mükemmel örneklerinden biri olacaktı.Tabii nişanlısı Grant evlenmekten son anda vazgeçmeseydi.

Genç kadın yaşadığı hayal kırıklığıyla baş etmeye çalışırken, yıllar sonra çocukluk arkadaşı Brendan'la yolları kesişir. Belki de aşk, karşısına Brendan'ı çıkararak ona yeniden göz kırpıyordur. Ancak nişanlısının tekrar ortaya çıkması kafasını karıştırmaktan başka bir işe yaramayacaktır.

İkisi arasında tercih yapmak zorunda kalan Dakota yola kiminle devam etmeli dersiniz?


Yoruma başlamadan önce blogun sağ üst tarafındaki resme bakın,gördünüz mü?Onu okuduktan sonra istiyorsanız devam edebilirsiniz. :D




Gece 23:00 gibi başlayıp sabahın dördüne kadar okuyup bitirdim kitabı. :D

Cindi Madsen'in daha önce Aşk Bir Masalmış Derken kitabını okumuştum ve yazarın tarzına bayılmıştım.Bu kitabı da diğeri kadar güzeldi.

Düğün günü ekilen düğün organizatörü Dakota'nın karşısına yıllar sonra-15 yıl- en sevdiği arkadaşı Brendan tekrar çıkar ve maceramız bundan sonra başlar.

Brendan ve Dakota çocukluktan beri arkadaşlar.Brendan Dakota'ya sopa atmış,Dakota'da ona yumruk.Bundan sonra ise sürekli beraber takılmışlar ta ki Brendan ve ailesi taşınana kadar.Dakota gençken erkek gibi kızmış,hani erkek Fatma derler ya bizde onun gibi,erkek sporları yapıyor,dövüşüyor vs. Tabi şimdi yüksek topuklu,etek giyen hanım hanımcık bir kız oluvermiş. :D

Okurken bazı sahnelerde olayların çabucak olduğunu düşünebilirsiniz.Mesela Dakota'nın Brendan'ın evine taşınması gibi.Ama bu hiç göze batmıyor.Zaten bana göre asıl olaylarda bundan sonra başlıyor.

Arka kapak yazısından da anlaşılacağı gibi Dakota iki erkek arasında kalıyor bir süre.Grant'a eğilim gösterdiğinde Dakota'ya söylenmedim dersem yalan olur. :P Yanında taş gibi karizmatik ev arkadaşın dururken sen git seni düğün gününde eken adamla bir gelecek düşün.*-*
Gerçi bu kısacık bir andı ama eğer benim gibi team Brendan'sanız baya sinir bozucu bir durum olabiliyor kitabı okurken. :D

Brendan gibi bir arkadaş istiyorum,acaba çok şey mi istiyorum.Önce çocukluk arkadaşı sonra gerçek aşkı olmak farklı bir duygudur sanırım. :3
Ah Brendan ne şirin şeydin sen ya,Dakota'yı korumalar,kıskanmalar falan her halini çok sevdimmmmm. :D

Grant neden düğüne gelmediğini açıkladı ama bu mazeret değildi bence,gerçekleri söyleyebilirdi.Böyle kendine güven sorunu olan erkekleri sevmiyorum. *-*
Zorda kalınca hemen koş Dakota'ya,onu affetmesini bekle.Saf kızımızda seviyor tabi kafası karışır.
Dakota biraz gel git yaşasa da doğru yolu bulup asıl hedefine yöneldi.Tabi bunda süper seksi karizmatik ev arkadaşınında baya bir yararı oldu. :D

Bundan sonrası benim için daha da güzeldi.Ne de olsa istediğim çift oldu sonunda. :D
İtiraf ediyorum Dakota'nın bu gelgitleri yüzünden sonda Grant ile mi Brendan ile mi olacak diye meraktan çatlayıp son iki sayfayı açıp okudum.Eğer Grant ile olursa kitabı bırakacaktım ama Brendan'ı görünce yüzümde şapşal bir gülümseyle beraber tekrar okuduğum sayfaya döndüm.


Yukarıdaki resim pek uymuyor ama Brendan'ın Dakota'yı sinemada sırtında taşıdığı sahne çok eğlenceliydi.
Dakota eğer bu da yazılırsa ölürüm dedi ve ertesi günü Phoebe'nin köşesinde yazıldı. :D

Phoebe kim mi? Dakota ile aynı dergide yer alan başka biri.Kız resmen Dakota'nın her anını takip ediyor.hep onun hakkında kötü şeyler yazıyor.Nefret ettim kızdan.Sanki Dakota'nın çevresinde bir ajanı var gibiydi ama bununla ilgili bir şey yazılmadı kitapta tabi.Bence aşağılık kompleksi vardı ve Dakota'yı kıskanıyordu. *-*

Dakota düğün günü ekildiği için Brendan'ın da böyle yapacağına dair içinde korkular olsa da evlenme teklifini kabul eder.Düğün günü Brendan düğüne az vakit kalmasına rağmen hala gelmemiştir.Acaba niden niden?? Bunu da kitabı okuyunca öğrenirsiniz.Biraz heyecan katayım yoruma. :D

Uzun lafın kısası yine ilki kadar harika bir kitaptı.Novella yazarın diğer kitapları için çok bekletmez umarım bizi.Gerçi yazar her türde yazmış nerdeyse,YA,fantastik,romantik komedi.Yazar hakkında detaylı bir yazı yazmayı düşünüyorum ama ne zaman yazarım muamma tabi. :D 

Yazarın diğer kitabına yaptığım yoruma baktım da onda da heromuzu çok sevmişim,bu kitapta da.Demek ki yazarın erkek kahramanları hep böyle. :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI