[Mim] Kendi Kitabını Yarat

Min Li Li | 1/18/2015 |

Sevgili Kitap Keyfim beni mimlemiş,severek yaptığım bir mim oldu.Teşekkür ederim. :)




1) Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?

Romantik komedi yada tarihi romans.

2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?
Serinin başlangıcı olarak şekilde yazardım.

3) Kitabınızın baş karakterinin ya da karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?
Yazmayı düşündüğüm hikayenin ana karakterlerinin adını yazayım. :D
Connor ve Daisy.

4) Her yazarın etkinlendiği başka yazar ya da yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?
Julia Quinn,SEP,Sophie Kinsella.

5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke, şehir, köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?
Ben genelde karışık yazmayı düşünüyorum ama yukarıda isimlerini verdiğim karakterlerin olduğu hikayenin geçtiği ülke İngiltere.Nedense Amerika'dan çok İngilitere'yi seviyorum. :D

6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?
Yakın arkadaşlarıma sanırım.

7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?
Hmm güzel soru,bu isim bulma konusunda hiç yeteneğim yok maalesef hep basit şeyler seçiyorum.Yukarıda bahsettiğim hikayeden yola çıkarsam eğer daha adını koymadım ama eğer bir şey yazmam gerekirse Yıllar Sonra olurdu sanırım.Çok mu klişe?

8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu?
Yine yazmayı düşündüğüm hikayeden örnek veriyorum. :3
Romantik,komedi.

Bende blog ikizim Hayal Perest'in Zaman Yolculuğunu ve Zeynep's Library'i mimliyorum. :)

5 yorum:

  1. Mimi yaptığın için çok teşekkür ederim canım. Connor ve Daisy'nin hikayesini merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim,çok severek yaptım. :)
      Kendimce amatör bir şeyler yazacağım ama yayınlamam sanırım. :)

      Sil
    2. Niye yayınlamayasın ki! Kitaplara yaptığın yorumları beğeniyorum, ben yapacağına inanıyorum.

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim,mutlu oldum şimdi. :)
      Yazdığım zaman yayınlarım öyleyse. :)

      Sil
  2. Canım etiketlediğin için çok teşekkürler :) :* İşte cevaplarım: http://zeynepslibrary.blogspot.com.tr/2015/01/mimlendim-10-kendi-kitabn-yarattag.html

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI