[Mim] High School Musical Book Tag

Min Li Li | 1/07/2015 |
tumblr_lh35y4WRh91qhvn7io1_500_large


Yabancı bloggerlarda gördüğüm bu tagı bende yapayım dedim.Eğlenceli bir taga benziyor. :D
İngilizcem fazla güvenmediğim için çeviri konusunda yanlışlıklar olabilir.Eğer orjinal metne bakmak isterseniz buyrun.




1.Yeni Bir Şeye Başlangıç - Yeni  favori tür / yazar / seri?

Bu soruya son günlerde okuduğum en muhteşem kitap ile cevap vereyim. :D
Fırsatçı.Bu kategorilerden sadece birini seçebiliyoruz ama Fırsatçı bu üç kategoriye de giriyor sanırım.

2.Öyle bir kitap ariyorum ki - içinde istedigim hersey var?

Hmm güzel soru.Yine son okuduklarından gidip bu soruya Gizemli Adam cevabını vereyim.İçinde gizem,aksiyon,romantizm,komedi ve birbirinden karizmatik beyler kısacası ne ararsan var.

3.Muhteşem - En büyük divanın olduğu bir kitap? (Divadan kastı en sevdiğiniz karakter olabilir sanırım pek emin değilim ama yabancıların cevapları bu tarz olduğu için böyle düşünüyorum. :D ) 

Yine son okuduklarımdan yola çıkıyorum ve Olivia Kaspen diyorum.Çok sevdiğim bir karakter oldu. <3

4.Mevcut durum - Klişeye meydan okuyan bir karakter?

Soruyu tam anlayamasamda bu soruya Cehennem Taşı kitabının ana karakteri Riley Poe cevabını veriyorum. :3

5.Erkekler geri döndü - En iyi bromance?

Yine sonlardan gideyim. :P
Aşkın Müziğinin iki çılgını David ve Mal.

6.Ne Zaman – Favori  yaz okuman?

Geçen yaz okuduğum en iy kitap Sabrina Jeffries'in Yatağımdaki Serseri kitabı.

7.Hergün - Eğer hayatının geri kalanında her gün bir kitap kapağına bakman gerekseydi, hangisi olurdu?

Bu nasıl bir soru böyle. :D
Çok güzel kapaklar var ama eğer her gün bakacaksam baktıkça içimi açsın isterim.Bu da sanırım Marie Force'un Bir Aşk çarpıntısı kitabının kapağı olurdu.

8.Sadece Seninle Olmak İstiyorum – Elinden bırakamadığın bir kitap?

Şimdi bu soruya tek bir kitap ismi veremem ki!!! Julia Quinn,Julie Garwood,SEP kitaplarının hepsini söyleyebilirim.Hiçbirini okuduktan sonra bırakmak istemiyorum. :3

9.Çığlık - Seni hayal kırıklığına uğratan bir karakter?

Reklam Aşkı kitabındaki Vincent.Cidden kitabı okurken çoğu yerinde ona saydım durdum ama sonunda doğru yolu buldu. :P

10.High School Musical - En sevdiğin kurgusal okul?

Okuduğum türlerde pek okul geçmiyor ama bunun için vereceğim cevap tabi ki Hogwarts!
Kim böyle bir okulda olmak istemez ki!!!

11.Humuhumunukuapua – Okuduğun en saçma kitap / sahne / karakter?

Bu soruya direkt anında cevap veririm. :D
Papatya Falı ve bayan karakteri.Yok böyle bir dediği bir dediğini tutmayan karakter.Yani benim okuduklarım arasında tabi.

12.Bahar Müzik Potpurisi – Mutlu son ?

Mutlu sonla biten bir sürü kitap var ama benim en sevdiğim mutlu son hangisiydi biraz düşünmem gerek.

Tamam buldum.İlk Öpücüğün Büyüsü.Aklımda bir sürü kitap dolaşıp durdu ama bunda karar kıldım. :3

Şimdi gelelim mimleme kısmına.Bu sefer bir değişiklik yapıp takip ettiğim bloglar içinden beş tanesini mimleyeceğim. :D

1.Kristal Kitap
2.Hayal perest'in Zaman Yolculuğu
3.Kitap Keyfim
4.Kitap İklimi
5.yamak'dan


Umarım beğeneceğiniz bir mim olur.Ben sevdim.
Ve birde sizde yapmak isterseniz mimlenmemiş olsanız bile yapabilirsiniz.Eğer yaparsanız linklerinizi cevap olarak yazarsanız çok sevinirim.Merak ediyorum da. :)




14 yorum:

  1. Ah ne güzel, mimlenmişim :) En kısa yapacağım canım. Yanıtlar için biraz düşünmem gerekecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra tarafımdan bol bol mimleneceksin,sonra aaa yeter ama deme diye en baştan söyleyim. :D

      Soruları cidden düşünmek gerekiyor. :)

      Sil
    2. Bundan sonra da bekliyorum o zaman mimlerini :) Yeter ama demem, hatırlanmak hoşuma gider.

      Sil
    3. Tamamdır,bundan sonra listemdesin. ^^

      Sil
    4. Ben de mimi yaptım canım :)

      Sil
    5. Hemen bakıyorum. :)

      Sil
  2. Bende en kısa sürede yapacağımmm. Teşekkür ederim. :)ıkö

    YanıtlaSil
  3. En kısa sürede yapacağım teşekkürler (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım,ben teşekkür ederim asıl. :)

      Sil
    2. http://colorful-book.blogspot.com.tr/2015/01/high-school-musical-book-tag.html
      Yaptım bile (:

      Sil
    3. Teşekkür ederim canım,cevaplarını beğendimm. :))

      Sil
  4. Nihayet ben de yapabildim. Canım benim mimlediğin için çok teşekkür ederim :*
    http://yamakdan.blogspot.com/2015/01/high-school-musical-book-tag.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim,yaptığın için ben teşekkür ederim canım.:)

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI