[Mim] The Book Sacrifite Tag

Kübra | 9/28/2014 | Hiç yorum yok:
1377577_10202388594460875_1183979417_n
Yaz aylarında epey popüler olan mimleri bende yapmazsam olmazdı. :D

Bu sayede blogumda canlı kalmış oluyor hem.Eğer okuyan olursa ve hala yapmamış varsa sizin cevaplarınızı da merak ediyorum. :)

[Mim] Favori Kitap Kapaklarım#1

Kübra | 9/28/2014 | 2 yorum:
9c8f0819e90e06ac464b5c67aac84b52_large
Hayalperest'in blogunda gördüğüm bir başka güzel tag. :)
Benim kitap kapakları içinde beğendiklerm çok fazla yok gerçi ama ekleyeyim yine de. :D

[Kitap] Ah Şu Kalbim

Kübra | 9/26/2014 | Hiç yorum yok:
8cc0d06c-2f41-494a-aa3c-af6c7d1d369f
Yine harika bir SEP kitabı.Zaten SEP sadece çamur yazıp yayınlasa ben yine mükemmel derim. :D

[Kitap] Bir Aşk Çarpıntısı

Kübra | 9/25/2014 | 2 yorum:
1978797_422543857892181_1597357330_n
Hayata yön veren büyülü anlar vardır…
Gansett Adası'nda tek çocuğuyla yaşayan ve çevresi tarafından çirkin iftiralara maruz kalan dul bir kadının hayatı, bir trafik kazasıyla tamamen değişir. Bisikletiyle işine gitmek üzereyken bir arabanın kendisine çarpmasıyla çalışamayacak hale gelen Maddie, tahmin bile edemeyeceği gelişmelerle karşılaşır. Varlıklı ve tanınmış bir ailenin en büyük oğlu Mac, bir hapishane olarak gördüğü ve üniversite bahanesiyle ayrıldığı adaya ailevi bir meseleden dolayı geçici süreliğine dönüş yapar. Doğup büyüdüğü yere adımını attıktan dakikalar sonra yaşadığı bir olay, genç adamın adaya dair düşüncelerini tamamen değiştirir. Gansett Adası, farklı hayatlara sahip iki insana kimi zaman yürekleri burkan kimi zaman yüzleri gülümseten bir oyun hazırlığındadır…

[Mim] A'dan Z'ye Kitap Cenneti

Kübra | 9/24/2014 | 2 yorum:
1461799_661648020554478_1201406065_n


Hayalperest'in  blogunda görüp beğendiğim bir tag; A'dan Z'ye Kitap Cenneti.

Tabi bütün harflerden kitabım var mı bilemiyorum ama yaparken bende göreceğim bakalım hangi harfler varmış. :D

Güz Okuma Şenliği 2014 | Okuma Listem

Kübra | 9/23/2014 | 9 yorum:
guzokumasenligi2014

Okuma Şenliği etkinliğine katılmasamda sürekli severek takip ediyordum.En sonunda bende katılmaya karar verdim.Umarım bu işin altından kalkabilirim.Daha yeni katılacak olan ben için biraz karışık görünüyor zira. :D

Ve ilk Okuma Şenliği etkinliğimde okumayı hedeflediğim kitaplar . :)

İtiraf ediyorum bu şenlik sayesinde daha önce aldığım ama kitaplığımda bekleyen ve okumayı düşünmediğim kitapları da okumuş olacağım sanırım. :D

[Manga] Shuukatsu

Kübra | 9/22/2014 | Hiç yorum yok:
shuukatsukimininaitei

Konu
Üniversite son sınıf öğrencisi Asaoka Yuuri iş arama avında 49 kez başarısız olmuştur. 50. denemesinde ise, okulunun en popüler öğrencisi olan Manabe Ryouji ile tanışır. Üstelik ilk izlenimi berbattır. Fakat, insanı sinir edecek kadar başarılı olan Ryouji’nin etkisinde kalan Yuuri ne yapacaktır?


[Kitap] Kaç Benimle

Kübra | 9/20/2014 | Hiç yorum yok:
d4a490ea-f1be-464a-b578-a0ecc1ebd91c

KAÇ BENİMLE

Hmm çok farklı bir konusu olmasa da ve türü son zamanların meşhur olanından olsa da sevdim kitabı.

Ve kitabın sadece aşk,sevgi ve tutku üzerine olmasını daha da sevdim.Yani boş yere entrikalar,ayrılmalar falan yoktu.Sonlara doğru yazar araya bir kavgalık konu çıkarmış ama fazla uzamadı.

Kitap Alışverişi 05

Kübra | 9/18/2014 | 2 yorum:
170920142212

Bu alışverişim temmuz,ağustos ve eylül aylarını kapsıyor.O yüzden baya fazla oldular. :D
Artık kitap fuarına kadar kitap almak yok bana,okuyacak baya baya kitabım birikti. :)

Hangi kitapları nereden almışım veya takas yapmışım bakalım. :)
Yalnız resimlerin kalitesi berbat ötesi ama olsun. :D

[Anime] Natsume Yuujinchou

Kübra | 9/16/2014 | 9 yorum:
285441

Yaklaşık bir iki yıldır hddimde duran ve hiç ama hiç izleyesim gelmeyen bir animeye izleyecek bir şey kalmadığı için mecburen başlayan ve başladığı anda pişman olan - bu kadar uzun süredir bu harika animeyi nasıl izlemem diye - ,sonra iki sezonu- toplamda 26 bölüm olan – bir günde izleyen şahıs,evet benim o. *-*

[Mim] Would You Rather Book Tag / Hangisini Seçerdiniz ?

Kübra | 9/15/2014 | Hiç yorum yok:
1461799_661648020554478_1201406065_n

Selammm :)

Gerçi blogumu pek takip eden yok ama olsun kendi halimede olsa takılmak güzel burada. :)
Son zamanlarda iyice boşladım buraları ama artık yavaş yavaş aktif olmak istiyorum.Bu yüzden bir tag ile burdayım.Daha önce bir sürü blogger tarafından yapıldı ama bende eksik kalmayım dedim. Tabi ben baya bir geriden geliyorum malum bu mimler yazın daha çok popülerdi. :D

Blogum pek fazla tanınmadığı için beni mimleyen kimsede yok o yüzden kendi kendime yapmaya karar verdim. :D

[Kitap] KARANLIĞIN KIZI/GÜZEL ŞEYTAN

Kübra | 9/05/2014 | 2 yorum:
Karanlığın Kızı

EĞER KİTAPLARI OKUMADIYSANIZ YORUMUMU DA OKUMAYINIZ.ÇÜNKÜ SPOİLER İÇERİR HEMDE FAZLASIYLA!!!! :)

[Kitap] CHİCAGO VAMPİRLERİ SERİSİ

Kübra | 9/04/2014 | 1 yorum:
196081_428529103875398_1002124189_n

BAZI KIZLAR ISIRIR / GECE ISIRIKLARI / BİR ISIRIK DAHA

Hani bazı kitaplar vardır ilk gördüğünüz anda ben bu kitabı seveceğim dersiniz. Bu seride işte tam öyle.İtiraf ediyorum ilk zamanlar Bazı Kızlar Isırır kitabına adından dolayı biraz önyargılıydım.Bana sanki ergen vampir kitabı gibi geliyordu.Ama kitabı elime alınca ilk söylediğim şey gerçekleşti.Bu kitabı çok seveceğimi anladım.Zira kitap kapağı beni kendine çekiyordu.Şu ana kadar okuduğum vampir romanları içinde en eğlencelisi ve en komiğiydi bana göre.

Ve favorilerim arasında üzgünüm kedicik ama ikinci sıraya yerleşti bile.Böylece ilk sırayı Karanlık Avcılar serisi alırken ikinci sırayı Chicago Vampirleri serisi aldı,  Cat ve Bones’im de üçüncü sıraya geriledi.Daha da gerileyeceklerini sanmıyorum açıkcası konusu vampir olan kitapların çoğu benzer ve farklı olanları bana göre az.Okuduğum bir sürü vampirli kitaplar arasında ilk üçümde bu seriler yer alıyor. J

EĞER KİTAPLARI OKUMADIYSANIZ YORUMUMU DA OKUMAYINIZ.ÇÜNKÜ SPOİLER İÇERİR HEMDE FAZLASIYLA!!!! :)


[Mim] Kendinle Yüzleş - Mimlendimmm #1

Kübra | 9/03/2014 | 2 yorum:

1521651_592210050857978_1564960717_n
Sevgili Hayaperest uzun zaman önce beni mimlemiş ama ben yeni tatilden döndüğüm için mimi de yeni cevaplıyorum. :)

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI