Kitap Alışverişi 10

Min Li Li | 12/18/2014 |
tumblr_m6mb4nwOex1ranhnao1_500

 

 

Evet yine bir ukitap takas listesiyle buradayım.Ukitapta olmasa halim ne olurdu acaba?


Bu başlığın adını Ukitap Takas yazısı olarak değiştirmeyi ciddi ciddi düşünmeliyim sanırım. :D


Neyse efendim bu ay kitaplığıma giren kitaplara geçelim bir an önce. ^^



IMG-20141217-WA0009

 

Demiştim değil mi bu ay kitap sayısı az olacak diye. :D



IMG-20141217-WA0002



hsbcyl ile yaptığım takastan.Kitabı merak ediyorum umarım severim.Yerli yazarların çoğalmasını desteklesemde maalesef bir çoğu bende etki bırakmıyor o yüzden birazcık ön yargılıyım kitapları almaya da o yüzden takas yapmayı daha sağlıklı buluyorum.En azında beğenmezsem bu kadar para verdim diye kendi kendimi yemem.Neyse efendim işte umarım bende aşka rehin olurum. :D



IMG-20141217-WA0003 IMG-20141217-WA0001





Bu ikisinin resmini neden ayrı ayrı çekmişim acaba? İkisini de kahvekokulukitap ile takas yaptım.Lisa'nın serisini topluyorum,yakın zamanda okumaya başlarım.


Cindy ise bir kaç güzel yorumdan sonra kalbimi çaldı,bakalım okuyup beğenip beni kendine aşık edecek mi? :D



IMG-20141217-WA0006




mucdem ile takasımızdan.Serinin ilk iki kitabı bende olmuş oldu.Yakın zamanda okunacaklar arasında.Umarım severim. :D



IMG-20141217-WA0012





Dracart ile yaptım bu takası da.Fantastik romanlar okuyorum ama İthaki'nin fantastiklerinden hiç okumamıştım daha önce.Konusu ilgimi çekti bakalım umarım severim. :)


Birde resmini çekmeyi unuttum ama 50 Ton serisinin ilk iki kitabı da kitaplığımdaki yerini aldı. :3



IMG-20141217-WA0005



Bak işte bu kitabı aldım. :D


dreamarch'den aldım.


ukitaptan aldım.Kitap 5 liraydı ama bana gelişi 12 lira tuttu.Daha sonra pişman oldum tabi.Onu alacağıma sıfırını alırdım diye düşündüm. :/


Gerçi kitap sıfırdan farksız ama insan üzülüyor yinede. :D Umarım kitabı övüldüğü kadar beğenirimde acısını unuturum. :D



IMG-20141217-WA0013  IMG-20141217-WA0007



Üzerindeki sarı etiketten anlaşılacağı üzere Kilerden aldım. :D


İki kitap 10 TL.



Aralık ayında kitaplığıma giren kitaplar bu kadar şimdilik.


Sizin bu ay kitaplığınızda kaç kitap yerini aldı? :)

2 yorum:

  1. Sağdan birinci mezar kitabı oldukça eğlenceli bir seridir. :) Tavsiye edebilirim rahatlıkla. ^_^

    YanıtlaSil
  2. Sen beğendiysen bende beğenirim sanırım. :)

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI