[Anime] Kuroko no Basket

Min Li Li | 12/11/2014 |
Kuroko.no.Basket.full.1297190

Sennn nasıl bir animesin böyle yahuuu!!!!!!!!!!!!!!
Tek kelimeyle BA-YIL-DIM.
Neyse efenim hemen tanıtıma geçeyim. :))
Spoiler içerebilir yazdıklarım önceden uyarayım. :P



Kuroko no Basket adından da anlaşılacağı gibi basket ile ilgili bir anime.Normalde bu tarz animeleri sevmem ama şans eseri sumartesi günü türkanime tvde tanıtımını gördüm.Afişe bayıldım tabi konusu pek ilgimi çekmese de karakterlere bayıldığım için izlemeye karar verdim.Ve böylece serüvende başlamış oldu....

36494_420853404695590_1388124711_n

Animeye adını veren Tetsuya Kuroko ana kahramanımız,basketbolda hiçbir yeteneği yok pas atmak dışında!Teiko Ortaokulundaki Mucize Oluşumun 6.üyesi.Mucize oluşum nedir diye soracak olursanız Teiko okulunun 5 yetenekli oyuncusundan oluşan basketbol takımıOrtaokul bittikten sonra hepside farklı liselere gitmişler.Onlara sonra değineceğim ama şimdi Kurokoya devammm....
Kimse onu farketmiyor,o bir gölge gibi.Basketbol oynayamasa da gölge olması sayesinde takımdaki arkadaşlarına harika paslar atıyor.Kurokonun mavi saçlarına bayılıyorum.İfadesiz yüzüne ve her an nereden çıkacağı belli olmayan hallerine hayranım.

Mucize Oluşumun diğer üyeleri :

-Kuroko-no-Basket-kuroko-no-basuke-34856645-500-579

Veee animede aşık olduğum karakter;Kise Ryota.Bebem senin her haline bayılıyorum. <3
Mucize oluşumun bir parçası.Harika basketbol oynadığını belirtmeme gerek yok sanırım. :) Hem manken hem basketbolcu.Karşısındakinin yeteneğini kopyalayarak oynuyor.Kise sana aşığımmmmmmm uleyyyyyyyyyyynnnnnnnnnnn.O derece hemde yaa.Tabi anime boyunca Kuroko ile aralarında birşeyler olmasını istemedim dersem yalan söylemiş olurum. :p

Kuroko no Basuke - 05 - Large 06

Shintaro Midorima.Renkli bir karakter.Sahanın her yerinden 3 puanlık basket atabiliyor ve hiç hedefi şaşmamış.Saç ve göz rengi harika. :) Yengeç burcu ve burç yorumlarına önem veriyor üstelik her gün için farklı bir şanslı eşyasını elinde taşıyor ama bana sorarsınız onu kurbağa ile özleştirdim ben hahahah.

-Kuroko-no-Basket-kuroko-no-basuke-34856598-500-285

Daiki Aomine Mucize oluşumun bana göre en yetenekli ve sert oyuncusu.Tek kelimeyle özetlemek gerekirse Aomine sen insan mısın annem !!!!!!!!!!!!! Bu ne basket oynamak öyle hem seviyorum hem sevmiyorum oyununu.Karakteri de tuhaf bana göre ama onu böyle yapan sanırım basketbolda sınırına ulaşması ve bu sınırı da kimsenin geçememesi...
Ortaokuldaki halini çok seviyorum ama lisedeki hali fena hemde çok...  -_-


Atsushi Murasakibara


Seijūrō Akashi

Bu ikilinin hakkında pek birşey bilmiyorum zira animenin sonlarına doğru görünmeye başladılar.2.sezonda sanırım bu ikisiyle kapışacak Kuroko ve takımı.

Gelelim Kurokonun şimdiki takımı Seiren basketbol klübüne;

Team-Seirin-kuroko-no-basuke-34148285-1280-720

Ortadaki kızımız Riko Aida, bir lise öğrencisi ama aynı zamanda takımında koçu.Her ne kadar sıradan bir lise öğrencisi gibi görünsede muhteşem bir yeteneğe sahip.Basketbolculara baktığında onların gücünü görebiliyor.Ama sadece bu değil bence onun yeteneği.Takımla gerçekten fazla ilgilendi velhasıl harika bir koç bence. :)



Teppei Kiyoshi.Seiren takımını kuran kişi.Animenin ilk bölümlerinde yoktu sonlara doğru geldi ama iyi ki de gelmiş diyorum çok eğlenceli bir kişiliğinin olması yanında güçlü bir rakipmiş. :p
Hasta olduğu için 1 yıl okuldan uzakmış sanırım.Umarım 2.sezonda kötü birşeyler olmaz.


Junpei Hyuga.Takımın kaptanı.Riko ile aralarında birşeyler olmasını istiyordum ama Teppei devreye girince vazgeçtim.Teppei ve Riko daha fazla yakışıyor hehe.
Sinirli olduğu zamanlar korkunç olabiliyor. :p


Shun Izuki.Takımın kartal gözü.Basket oynarken gerçekten çekici oluyor yahu.


Vee en sonuncusu Taiga Kagami.Kurokonun ışığı.Çünkü gölgelerin ışığa ihtiyacı var.Kuroko da bir gölge olduğuna göre onun ışığı olanda Kagami.Amerikadan gelmiş.Gerçekten hırçın ve vahşi bana göre.Mucize oluşumu yenmek istiyor ki mucize oluşumdan Kise ve Midorimayı yendi.Aomine ile karşılaşamsına rağmen maalesef Aominenin gücü karşısında ezildi.Ama bence 2.sezon yener onuda.

2.sezon ekimde başlayacakmış.Fazla beklmeyeceğiz çok şükür.Birde animenin 25 bölümü dışında bir ovası ve 9 bölümlük NGsi var.Animenin NG simi olur demeyin oluyormuş. :D
Bazı sahneleri değiştirmişler gerçekten komik olmuş.Mesela normal bölümlerde bu sahneler yok.

-Kuroko-no-Basket-kuroko-no-basuke-34857218-500-279

-Kuroko-no-Basket-kuroko-no-basuke-34857224-500-279

Bu animeyle hiç ilgim olmayan bir alana ilgi duymaya başladım iyi mi :) Üzgünüm 12 dev adam ve koçum benim ama ben basketbolu bu yakışıklılarla sevdim. <3

Birde bölümlerin sonuna birbirinden şahane "Gelecek hafta görüşürüz" resimleri eklemişler ki dediğim gibi hepsi birbirinden şahane ve harika. <3

18yq9h 534886-kuroko_no_basuke___04___large_39 Kuroko no Basuke - 22 - Large End Card Kuroko-no-Basket-Episode-14-Ending-Card Kuroko-no-Basket-Episode-16-ending-card Kuroko-no-Basket-kuroko-no-basuke-31060721-1920-1080 tumblr_m7w49ibFyg1rblzrpo1_1280 tumblr_m7y8hyCbtN1rcvaf2o1_1280 tumblr_m89r865h6n1rrvij9o1_1280 tumblr_mpwzj93eRN1qhepe7o3_500

1 yorum:

  1. Çok pis izleyesim geldi bu akşam izlemeye başlıcam

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI