Tüyap Macerası Vol.2

Min Li Li | 11/18/2014 |
resim (1)

Bir Tüyap daha geldi ve geçti hayatımızdan...

Ben açıldığı ilk iki gün gitmeme rağmen ikinci haftasonu cumartesi günü de gittim dayanamayıp. :D

Üstelik Rita Hunter ve Tess Gerritsen imza günleri vardı.O yüzden de gittim tabi.Sözde kitap almayı pek düşünmüyordum zira fuar için ayırdığım paranın hepsini ilk hafta bitirmiştim.Elimde kalan 40 TL idi.Yani çok bir şey değildi zaten ama gideyimde yeter bana diye düşünmüştüm. :D



Bu parayı da zaten Marie Force ve Jennifer Probst için ayırmıştım.Ama maalesef ikisininde yeni kitapları fuara yetişememiş. *-*
Marie'nin kitabında matbaada sorun çıkmış,yanlış basılmış 15 gündür matbaadaymış.Duyunca yıkıldım resmen. *-*
Jennifer'ın ki de yetişmemiş.Milyoner serisinin son kitabı da çıkacakmış ama şimdilerde değil.Ennn merak ettiğim kitaptı oysaki.Neyse oradaki görevli bayan çıkacağını söyledi ya o da yeter.Bir de söylemeden edemeyeceğim Nemesis fuarda az sayıda kalbimi fetheden yayınevlerinden ilk sırada yer aldı.Hem kitapların hepsi 10 lira hemde görevli bayanlar o kadar cana yakın ve yardımseverdi ki çok sevdim. ^^

Tess sırasında bu sefer az -1 saat- bekledim.Geçen hafta 2.30 saat bekleyince bir saat hiçbir şey kalıyor yanında. Ama olsun değdi.Hatun sürekli gülüyor ya gülmesi çok hoşuma gidiyor.Zaten severdim bu imza günüyle daha çok sevdim.

Yalnız imza günüyle bir eleştirimi de yapmazsam olmaz.Martı yayınevi fuarda okuyucu dostu yayınevlerinin başında gelsede imza günü bana göre olmamıştı.O kadar saat bekliyoruz.Bizden öncekiler bir sürü kitap imzalattı ama bir süre sonra iki kitaba indirdiler ilk hafta.Bizden önce beş,altı vs. kitap imzalatanlar oldu.Bu bize haksızlık değil mi? Cumartesi günü de aynı şey oldu.Hem imza hem fotoğraf derken baya zaman geçti ve fotoğraf çekmeyi yasakladılar ama yine çekilenler oldu.Sonra iki kitaptan tek kitaba indirdiler imzalanacak kitabı.Bizden öncekiler güzel güzel hem fotoğraf çekindiler hemde iki kitap imzalattılar.Bize daha doğrusu önümde yer alan iki kız ve bana gelince tek kitaba düştü.Ben birini arkadaşıma birini de kendime imzalatacaktım.Söylememe rağmen orada yer alan görevli mi artık neyse sorun çıkarmayın lütfen dedi ya bir moralim bozuldu hemde çok sinirlendim o şahsiyete artık kimse. *-*

İmzanın sonlarına doğru az kişi kalınca birden fazla kitap imzalatanlar olmuş.Eh bu da haksızlık değil mi şimdi gelde sinirlenme!!!! -_-

Madem öyle,imza gününden önce kurallar belirleyip facebook sayfanızda yayınlayın,sonra böyle rezillik ve sorun çıkmasın...

Martı standındaki görevliler çok ilgili ve nazikti ama onların haklarını yiyemem şimdi.Novella'ya Marie'yi sorarken yeni kitaplarının ayraçlarını görünce görevliye bunlar geçen hafta yoktu dedim.Bana yeni geldiğini istersem verebileceğini söyledi ve verdi.İmza günü moral bozukluğuna bir nebzede olsa teselli oldu. :D
Kitaplardaki ayraçlarda pembe kalpler vardı.Onun resmini çekmeyi unutmuşum ama görmüşsünüzdür belki. :D

İstediğim kitaplar fuara yetişmeyince Rita Hunter'dan imzamı aldığım gibi sahafların olduğu yere yöneldim.Ben bu sahafları neden bu kadar geç farkettim. *-*
Neyse kendime not düştüm zaten,bundan sonra fuarlarda ilk işim sahaflara uğramak sonra yayınevlerini gezmek.Normalde sahaflara gitsemde hiç 5 liraya hem temiz hemde güncel kitap bulmuşluğum yok o yüzden sanırım fuarda 5 TL kitapları görünce gözlerimde yıldızlar patlamaya başladı. :D

Rita Hunter yani Zeynep abla ile de sonunda tanıştım.Kendisini senelerdir takip ediyorum ve kalemi kesinlikle harika.İmza günü olacağını öğrenince de bu sefer artık şeytanın bacağını kırayım da gideyim dedim.

151120142423

Ateş serimi imzalattım sadece.Ateş serisi bittiği için üzülsemde yeni kitaplar geleceği için seviniyorum. :)

Tess'ten resim çekmedim.

Fuardan aldıklarım.

151120142428

Bu gördüğünüz bütün kitaplar 40 TL.

Bunu da her yerde söylemezsem çatlarım sanırım. :D

Yabancı'yı Go'dan 10 TL'na aldım.

Küller ve Gölgeler'i Dex'ten 10 TL'na aldım.Sadece Küller'i almayı düşünüyordum 4 liraya ama ikisini alırsam 10 TL oluyormuş o yüzden serinin iki kitabını da alayım dedim.

Cam Şato'nun yazarı hakkında bir yazı okumuştum geçenlerde,Türkiye'de kitabı var mı diye bakınca Cam Şato'yu görmüştüm o yüzden istek listeme eklenmişti.Fuarda sahaflardan birinde 5 TL görünce aldım.

Aşkına Talibim'in yazarının Artık Benimsin kitabını okumuş ve beğenmemiştim.Bu kitabı da 5 liraya görünce alayım dedim.Bir şans daha vereyim.

En Karanlık Zevk'te 5 TL. :D
Karanlığın Efendileri serisi okuma listemdeydi ama ne zaman okuyacağım muammaydı.Sahafın birinde kitapların arasında gördüm.Bulunduğu yerde kitaplar 5 TL yazıyordu ama ben yine sorayım dedim ve aynı cevabı alınca hemen kaptım.Alayım elbet diğer kitapları tamamlarım bir gün dedim.Sonuçta 5 lira yani bir daha nerede bulurum. :D

Arsen Lüpen'e aşığım zaten.Bilmeyen var mı?  :D
Onu da görünce hemen kaptım raftan. O da 5 TL.

Fuardan toplamda 26 kitap almışım.Bunlardan biri çekiliş için diğeri de arkadaşa.Onları çıkarırsak 24 kalıyor.Üç tanesi de hediye olunca benim aldığım kitap sayısı 21 oluyor. :D

Fuarda yemek ve yol parası dışında kitaplara harcağım para da 210 TL.

CNR Kitap Fuarı'na gider miyim bilmiyorum ama ne olur ne olmaz şimdiden para biriktirmeye başlasam iyi olur ya da kredi kartımın borçlarını bir an önce bitirmeye bakayım. :D

Veee bunu eklemezsem olmaz sanırım.Fuarın ilk haftası hiç kalabalık değildi ama ikinci hafta için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

151120142427

Aşağıda merdiven sırası vardı bildiğiniz hani şaka falan değil yani,birbirini itekleyenler falan. :D

O kalabalıktan geçtim ben. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI