[Kitap] Zor Kadın

Min Li Li | 11/10/2014 |
zor kadın ephesus
Şaşırtıcı bir kadınla karşı karşıyaydı. Oysa her şey ne kadar kolay gözüküyordu! Onu elde etmek ne kadar zor olabilirdi ki? İçinde bulunduğu maddi sıkıntılardan kurtulması için kendisini genç adamın kollarına bırakması yeterliydi. Kolay olması gerekirdi! Ama!.. Ama yanılmıştı! Hem de çok! Acımasız bir adam olması genç kızı hiç korkutmuyordu. Kötü bir şöhreti olması bile onu hiç rahatsız etmiyordu. Herkesi sindirip yakan ateşli gözlerine bakarak gülebiliyordu! Bunlardan daha da kötü bir özelliği vardı. Hiç alışık olmadığı kadar... zor bir kadındı!
Aşka ve aileye inanmayan, her istediği kadını kolayca elde edebilen bir adam için onunla karşılaşmak büyük bir talihsizlikti! Ve onu ancak evlilikle elde edebileceğini anlayınca, çaresizce teslim oldu... Hem de iki kere...

Kötü kalpli olmakla ün salmış, huysuz bir adamın yanında yer almaya hazır mısınız?
Böyle bir adamı bile kolayca sevebilirsiniz dedirten,
sürprizlerle dolu bir FMArsal romanı daha...



Açıkcası FMA hiç ilgimi çekmeyen bir yazardı.Dün çok sevdiğim bir ablam iki kitabını okuyupta beğendiğini söyleyince bende o yazarın hiçbir kitabını okumadım sanırım okumamda demiştim ama ne derler bilirsiniz büyük lokma ye ama büyük söz konuşma.Her zaman ki halim benim,bir şey hakkında önyargılı olunca kesin onun hakkında 180 derece dönüş yapıyorum. :D

Gerçi hala yazar hakkında pek bir bilgim yok.Ablam ile konuşunca merakıma yenik düşüp Zor Kadın kitabını okumaya başladım.Başlarken diyordum ki sevmem sanırım vs. vs. Ama sen misin böyle diyen.Bir kere okuduğumuz yabancı aşk kitaplarından fazlası var eksiği yoktu.

Türk yazarların aşkı bize iyi hissettiremeyeceğine dair önyargı var sanırım ve harika karakterler oluşturamayacaklarına dair.FMA’yı da okuyunca bir kez daha anladım ki Türk yazarlarımızda en az yabancı yazarlar kadar harika işler yapıyor.Benim bu konuda en favorim Zeynep abla yani Rita Hunter.Neyse bu konuyu değiştirip asıl konumuza dönelim hemen. :)

Ateş Beyi sevdim mi?Eski ve yeni Ateş’i de sevdim.Böyle yontulmamış odun karakterlere bayılıyorum. :D

Ecrin ile ilk tanıştığında ondan etkilenmesi ve onu elde etmek için herşeyi yapması ve Ecrin’in de kabul etmemesi ama en sonunda Ateş’in akla hayale gelmeyecek şeyi yapıp ona sahip olması güzeldi,keyifle okudum.

Yalnız merak ettiğim bir şey var.Ateş gerçekten de 130 kilo muydu? Bu kiloya sahip olupta bu kadar çekici ve karizmatik olması imkansız geliyor bana. :D

Ecrin iyi hoş kız ama sonlara doğru kızmadım değil.Kızım daha ne istiyorsun ya!!!Çok sinir ettin beni sonlarda ama Ateş’ten özür dileyerek hem onun gönlünü aldın hem de benim. :D

Serinin 3.kitabıymış Zor Kadın,ben bunu bilmediğim için okudum ama serinin diğer kitaplarını da okudum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI