[Kitap] Yeniden Sev

Min Li Li | 11/19/2014 |
FB,2782,10,2012-06-yeniden-sev
 Beth Davis'in peri masalı sona ermişti. Ya da iki çocuk annesi genç kadın böyle olduğunu sanıyordu. Ta ki çöpçatanlık yapan arkadaşları onu beyaz atlı prensiyle bir randevuya gönderene dek...

Milyoner bekâr Todd Graham yakışıklı, seksi, şık ve bir kadının isteyebileceği her şeye sahipti. Ama Beth otuzlu yaşarında, orta sınıftan bir anneydi ve Sinderella'ya benzer bir yanı da yoktu...

Ne var ki Todd onda Uyuyan Güzel'i bulmuştu.

Peri masalları mutlu sonla biterdi ama Todd Graham bir vaatte bulunmamıştı.  

Beth, yakışıklı prensinin seven bir kocaya dönüşebileceğine inanmak istiyordu...



Kitap içinde Beth Todd'u deli etti,kitabı okurkende beni. *-*

Deli etti dediysem lafın gelişi.Adam hiçbir şeye kızmıyor,deli olmuyor sabırla Beth'i bekliyor.Beth'in git gellerini,ikilemlerini okurken resmen sinir krizi geçirdim ama zavallı Todd'um sabırla bekledi,bekledi ve bekledi.Sonunda istediğine de kavuştu. :D

Açıkcası Beth'i hiç sevmedim,zaten şimdiye kadar yazdıklarımdan da anlamışsınızdır bunu. :D

Kocasını kaybetmesinin verdiği acıyı ve onu unutmak istememesini anlıyorum ama Todd ile zaman geçirirken,onu öperken vs. hep ölen kocasına ihanet ettiğini düşünüp bunu sürekli dile getirmesi ve ikileme düşmesi resmen saç baş yoldurma cinsinden.

Todd gibileri neden bizi bulmaz hiç. :P

Beraber olduktan sonra Todd'un onun istediği gibi biri olmayacağını söyleyince de ağzını bozdu.E be kızım sen bu admaa hiç güvendin mi?Hep beni bırakacak gidecek diye düşündün? Yok Todd ile olamam kocama ihanet edemem dedin? Adam sana gıkını bile çıkarmadı.Seni seviyorum beklerim dedi ama nafile.

Ufak bir ayrılıktan sonra Beth yanlış yaptığını anlar ve apar topar Todd'un işyerine gider ve mutlu son,happy ending...

 

Untitled-3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI