[Kitap] Şahane Gelin

Min Li Li | 11/12/2014 |
BUfDMLS
Özellikle zengin ve yakışıklı bir erkek için bu zoraki evlilik dehşet vericiydi. Kısıldığı bu kapandan tüm kalbiyle nefret etti.

Ama sürprizlerle dolu olan karısından değil! Tüm öfkesine rağmen... Tüm intikam isteğine rağmen... Tüm kaçış çabalarına rağmen... Bir türlü karısının şok eden güzelliğinden ve dayanılmaz çekiciliğinden uzak kalamıyordu.

Aşk savaşında güç kaybeden bir adam için, bazen teslim olmak en iyisidir. Ama bunu anlamak zaman alabilir! Çaresiz bir kadının sessiz savaşı karşısında, zorba bir kocanın an be an yenilişini okuyacağınız, duygu dolu bir Fmarsal romanı daha...

 



 

Zor Kadın’dan sonra dayanamadım serinin ilk kitabını da okudum.Gerçi ben ebookunu okudum.Ephesustan çıkan kitap ile pdfinde farklılıklar varmış sanırım.Nette biraz araştırınca kitabı okumasamda ben ebook versiyonunu daha çok sevdim.

Benim olgun erkek karakter takıntım var biraz.Okuduğum kitaplarda erkekler illa büyük olacak kadın karakterlerden.Bu kitapta da öyleydi.Sanırım bu yüzden sevdim iki kitabı da.Gerçi bunda kızın yaşı biraz bana göre uçuktu  yani keşke onlarının sonunda değilde yirmilerinin başında olsaydı daha harika olurdu.Neyse fazla göze batmadı okurken en azından. :D

Üstelik ilk aşk hikayelerine de bayılıyorum biliyorsunuz zaten. :D
Bu kitapta o da olunca okuması harika oldu benim için.Lakin Osman beye az laf etmedim.Kıza demediğini bırakmadı.Sürekli boşanacağım senden deyip durdu ama en sonunda kendi vazgeçti boşanmaktan hahaha. :D

Çocuk fikrine ılımlı olması benden tam puan almasını sağladı Osman’ın malum genelde erkek karakterler pek sıcak bakmıyor bu olaya bir sürü hır gür en sonunda tatlıya bağlanıyor olay ama bu kitapta öyle değildi.Osman hemen kabul etti.Beni etkileyenlerden bir tanesi de karakterin ismi oldu.Osman bana göre geleneksel isimlerden bir tanesi bu yüzden genelde Türk yazarların erkek karakterleri daha modern ve daha farklı olur isim olarak ama yazar karakterine Osman adını vermiş,ben sevdim bunu.

Gülay zavallım 18 yaşında ama yaşından daha olgundu,masum bir güzelliği vardı.Osman'ın bütün hakaretlerini sineye çekti durdu ve sonunda da mükafatını aldı.Osman'da -tıpkı benim gibi- 180 derece dönüş yaptı.Yok neymiş boşanacakmış falanda filanda.Külahıma anlat sen onu.Hem kızdan boşanmak isteyip hemde ondan etkilenmeler falan. :D

Yazarın ikinci kitabını da okumuş ve beğenmiş bulunduğuma göre diğer kitaplarını da okuyacağım kesin. :D

 

Untitled-4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI