[Kitap] Kalbin Ateşi

Min Li Li | 11/23/2014 |
10606000_856016634417909_9090425570860239647_n
İskoçya kırsalındaki küçük çiftliğinde koyun yetiştiren Davina Murray, sevdiği erkek tarafından masumiyeti çalınarak terk edilen kardeşinin hayatının en büyük hatasını yapmasının önüne geçememiştir. Ancak onun hayallerini çalan adamın hiçbir şey olmamış gibi pırıltılı yaşamını sürdürmesini kabul etmeyecektir.

O halde...

Sadakat, kararlılık ve öfkenin yol gösterdiği bir planın, tatlı dil, ölçülü bir hafifmeşreplik, çalışılmış bakışlar ve biraz da cesaretle süslendiğinde uygun dozda bir intikama dönüşmesinin önüne geçebilecek ne tür bir engel olabilir ki?

Belki sadece korumacı bir kuzen...

Abbey Kontu Stephan Ramsey kuzeninin hayatına aniden giren bu çarpıcı kadının bir şeylerin peşinde olduğunun farkındadır. Kalbinin tekrar kırılmasını istemediği kuzenini korumak için Davina Murray'nin cazibesine kalkan olarak kendi tecrübesini öne sürdüğünde ikisi arasında patlak veren savaş, kısa sürede kalplerini ateşe verecek bir serüvene dönüşecektir.



Untitled-2

Acısıyla tatlısıyla bir serinin daha sonuna geldik. :(

Rita Hunter severek okuduğum historical yazarlarından biri.Ateş serisini ve Stephan'ı tanımayan var mı? Eğer tanımıyorsanız çok şey kaçırıyorsunuz.Hemen bir Rita kitabı alın ve kalemiyle tanışın eminim çok seveceksiniz.

Neyse efendim gelelim Ateş serimizin son kitabı Stephan ve Davina'nın tutku dolu ve bol çekişmeli kitabı Kalbin Ateşine.

Aşkın Ateşi ve Ruhun Ateşi kitabında bolca karşımıza çıkan Stephan Ramsey'in hikayesini de sonunda okuma şerefine ulaştık.

Stephan ne zaman, nerede, ne diledin bilmiyorum ama karşına Davina gibi ağzı bozuk,cesur ve çabuk sinirlenen bir İskoç ile karşılaştın. :D

Untitled-3

Davina az buçuk bildiği şeyleri bir araya getirerek sonuca ulaştığında kız kardeşinin intikamını almak için Londra'ya gitmeye kara verir.Planında Thomas Ramsey'i baştan çıkartarak onun kalbini kırmak ama evdeki hesap her zaman çarşıya uymaz değil mi? Davina Londra'ya gelip planını uygulamaya başladığında karşısına Thomas'ın kuzeni Stephan çıkar.Kuzeninin evlilik arefesinde bir delilik yapmasını engellemek isteyen Stephan,Davina'nın neyin peşinde olduğunu bulmaya ve saf salak kuzeninin bir yanlış yapmasını engellemek amacıyla işe el atar.İşte bizim hikayemizde asıl böyle başlar. :D

Yer yer hem Davina'ya hem de Stephan'a kızdığım anlar oldu bazenda Alina'ya kızdım yalan yok. *-*
Davina şu ana kadar okuduğum kız karakterlerden çok farklıydı,uyuz değildi,nazlım değil mıymıytı bir karakter hiç değildi.Onu okurken cidden keyif aldım.Böyle kendine güvenen kız karakterlerini çok seviyorum. :D

Kitapta birçok eğlenceli sahne vardı.Marie, Nadine ve Davina'nın konuşmaları,Davina,İsabel ve Sophie beraberken Sophie'nin sarhoş olması,Adrian,Brendan ve Stephan'ın konuştukları sahnelerden birinde konunun cinselliğe gelmesi ve Stephan'ın kapayın çenenizi,onlar benim kızkardeşim yerinde demesi. :D

Marie ve Nadine'in hikayesini de okumak isterdim ben.Onları da çok sevdim.Çatlak iki kadında umarım mutludur ve umarım beyaz atlı prenslerini bulmuşlardır.Tek gecelik ilişkiler nereye kadar canım. :P

Untitled-1

Thomas bana göre çok safımsı salak bir karakterdi ya da kuzeni gibi daha pişmemiş hala hamdı yoksa Davina'nın davranış şeklinden bir şeyler anlamaz mı insan hiç? Kadınların dilini bilmez mi? Biraz Stephan'dan ders alman lazım senin Thomas'cım daha çok ekmek yemen lazımdı ama başını dışarı çıkaramadan parmağına yüzüğe geçirdiler.

Davina kaçtı Stephan kovaladı,ilkinde Davina'nın peşinden gitmese de ikincisinde peşinden gitti.İşte bizim herolarımız böyle,sahiplendiklerinde her şeyi yaparlar. :D

Davina'ya kızdım çünkü bu intikam olayını fazla uzattı ama sonunda aklına şüpheler düşünce işin aslını kızkardeşinden öğrenmek için Londra'dan ayrıldı.Alina ise bütün bunlara neden olduğu için yr yer kızdım ama bir yandan da eğer o böyle şeyler yaşamasaydı, Davina Londra'ya gelmezdi veeee Stephan ile tanışamazdı.O konuda minnettarız sadece.

Untitled-4

Stephan bir gün evleneceğini söylediğinde ona çok kızmıştım ama yazarımız bir röportajında gerçekçi olmak gerektiğiyle ilgili bir şeyler söylemişti.Öyle düşününce aslında doğal olan bir şey bu ama bizim gönlümüz buna el vermiyor tabi. Sonra kendini hem Davina'ya hem de bana affettirdi beyimizde aramız düzeldi. :D

Son söz kesinlikle ve kesinlikle muhteşemdi.Serimizin bütün ana karakterleri yine aynı evde mahsur kaldılar.Hangi ev mi orasını da merak edin canım biraz. :p

Her birine  yer verilmesine çok ama çok sevindim.Üstelik Eleanor'un gerçek olduğuna daha da çok sevindim!!!! :D

ritaa

Not: Alıntılar Kalbin Ateşi etkinliğinden,çalışmalar bana aittir. :)



Untitled-5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI