[Kitap] Ejderin Aşkı

Min Li Li | 11/06/2014 |
EJDER_N_A_KI
İnsana dönüşebilen ejderhaların tutkulu aşk oyunlarıyla alev alacaksınız.

Kalbi bir ejderhaya, şehvetiyse kibirli bir şövalyeye aitti.
Bir gün bunların bir araya gelebileceğini kim hayal edebilirdi ki?
Despot ağabeyini öldürmenin peşindeki Kanlı Annwyl, kaderin onu sürüklediği olayların ortasında aşkı ve tutkuyu keşfediyor.

Kanlı Annwyl gibi bir lakaba sahip olmak, kadın bir savaşçı için de olsa, hiç kolay değildir. Erkekler ya korkuyla titrer ya da saygıyla selam verir.

Ama arada sırada bir erkekle, Yok edici Feraghus'la konuşabildiği gibi konuşabilmeyi arzulamaktadır.

Fakat ne yazık ki Fearghus bir ejderhadır. Büyük, pullu ve ölümcül.

Fearghus'un onu savaş için eğitmek üzere ayarladığı sert, küstah şövalyeye karşı uyanan duygularından çok farklı bir şekilde, Annwyl onunla kendini güvende hisseder. Günlerini onu vahşi, kuvvetli bir arzuyla dolduran adamla dövüşerek, gecelerini ise bir köyü sadece nefesiyle yıkabilecek sihirli bir varlıkla geçirerek harcayan Annwyl, hayatın daha da garipleşemeyeceğinden emindir.

Ama yanılıyordur...




tumblr_neirewdXsf1qbv5h8o1_1280

Sonunda insana dönüşen ejderler ile tanıştık.

Hmm farklı bir fantastik tür daha okudum sonunda.Genelde fantastik deyince insanın aklına belli başlı konular geliyor.Ejderler ise yeni tanıştığım bir seri oldu.Beğendim mi? Eh idare ederdi.Öyle çok aman aman beğenmesemde kitapsız kaldığınız günlerde sıkılmadan okuyabilirsiniz.

Kitap iki bölümden oluşuyor.İlk bölümde Ferghaus ve Kanlı Amwhyl’in hikayesi,ikincisinde de Ferghaus’un anne ve babasının hikayesi anlatılıyor.

İlk hikayede anne ve babayı pek sevemedim zira pek gaddarlardı ama onların hikayesini okuyunca sevmeye başladım onları. :D

Olaylar çok çabuk gelişti diye düşünüyorum.Bu yüzden pek derinlik hissedemedim açıkcası.Bir de çok fazla yatak sahnesi ( :D ) vardı bana göre bu yüzden olaylarda fazla aceleye geldi gibi.Tamam her kitapta olabilir ama kitabın asıl konusu Amwhyl’in ağabeyini öldürmesi üzerine.Ağabey’inden çok korkuyor.Yani dünya üzerinde korktuğu tek kişi ama kız ölüm makinesi gibi.Bu yüzden neden ağabeyinden korkuyor bu kadar anlamış değilim.Kitapta da o kadar korkutucu bir yanını göremedim.Sürekli kardeşinin ölmesini istiyor ama çok çok korkutucu şeyler yapmış değil bana göre.Zaten bir noktadan sonra olay tamamen farklı bir yola gidiyor falan filan.

Kitabı çok beğenenler var ama beni pek etkilemedi.Yine de seriye bir şans daha vereceğim ve ikinci kitabını da okuyacağım.Eğer o da böyleyse üzgünüm ejderler ama size güle güle….


Untitled-2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI