[Kitap] Biri Sır Mı Dedi?

Min Li Li | 11/19/2014 |
10665853_759372497462731_7560327621533682090_n
Gel deyince gelmeyen, git deyince gitmeyen, laftan anlamayan bir erkek hayal edin.
Nasıl?
Hayal etmeniz çok kolay oldu değil mi?

Molly’nin başı tam da böyle bir erkekle derttedir. Bir zamanlar tavlamak için çok uğraştığı Cameron, ilişkilerinin bitişini bir türlü kabullenememiştir. Ondan kurtulmak için, halasından miras kalan eve yerleşmek üzere doğduğu kasabaya geri döner. Burada da onu başka bir erkek modeli beklemektedir. Çocukluk aşkı Ben, daha önce hiç karşılaşmadığı türden bir adamdır ve Molly’nin erkekler konusundaki ezberini bozmuştur.
Kendini yeni bir dünyanın içinde bulan Molly’nin belalısı laf anlamaz Cameron ise onu adım adım izlemektedir.

Molly’nin herkesten gizlediği sırrını, hiç olmaması gereken bir yerde, bütünüyle yanlış bir şekilde ortalığa sermek üzeredir.



Fuar ganimetlerimden bir tanesi "Biri Sır Mı Dedi?". Zaten Nemesiste yeni ne varsa topladım. :D

V21aEditedSmaller

Nemesis bizi yeni ve güzel yazarlar ile buluşturmaya devam ediyor.Victoria Dahl'de onlardan   biri.Yazar hakkında biraz bilgi vermek gerekirse eğer nette yaşına dair bir şey bulamadım. :D

Ama kendisi hem günümüz hemde tarihi kurgu yazıyormuş.Üstelik iskoçları!!! O kitapları    da çıksın hemen.Bir İskoç sever olarak çok sevinirim. :D

İki tane tarihi kurgu serisi varmış.Üç tane günümüz serisi ve bir kaç tane de novellası      var.Biri Sır Mı Dedi? kitabı Tumble Creek serisinin ilk kitabı.Seri üç kitaptan oluşuyor.
Bu kadar bilgiden sonra gelelim yorumuma.

İlk kitap için fena değildi.Yalnız okumaya başlamadan önce kitabın +18 olduğunu göz önünde bulundurun.Hem de baya vardı ateşli sahneler. :D

Molly kasabaya dönmüş olarak okumaya başlıyoruz kitabı.Markette ilk aşkı Ben ile karşılaşınca da macera başlıyor.Ben kasabada şerif olmuş.

İkili arasında kuvvetli bir tutku olsa da öyle hissedebileceğiniz bir aşk yok.Zaten bu türün bazı örneklerinde de bunu gördüğümden bu durum benim için eksiklik oluşturmadı.Önemli olan sıkmadan okuması.Molly ve Ben'in hikayesini de keyifle okudum.

Eğlenceli diyaloglar vardı.Molly eski Molly olmadığı için sürekli Ben'i ayatmakla meşguldü ki sonunda istediğine kavuştu. :D
Kitapta kendisini pek göstermemekle birlikte bir gerilim havası da vardı.

Molly'nin peşini hiç bırakmayan Cameron'dan dolayı biraz paranoyaklık var Molly'de.Cameron'da nasıl bir adammış,piskopat.

Brenna'nın Ben'e aşık olduğunu en başından beri anlamıştım bende tıpkı Molly gibi ama karizmatik şefimiz nasıl bunu anlamadı. *-*

Lori gibi bir arkadaş istiyorum ben.Hem tamirci hem kadın hem çatlak hem de eğlenceli.Lori'yi çok sevdim ben.Gerçi bir ara ondan da şüphelenmedim değil ama beni yanıltmadı ve iyi bir arkadaş olduğunu gösterdi. :P
Lori karakterini okurken dedim ki bu kız Molly'nin ağabeyi Quinn ile olsun ya.Kitabı bitirdikten sonra goodreadsa baktım ve cidden ikinci kitap bu ikilinin.Nasıl mutlu oldum.Bir an önce ikinci kitap gelsin. :D

Kitap sonlara doğru romantik komedi tarzında gidiyor ama son elli sayfada falan polisiye kısmıda giriyor işin işine.Yazar sağ gösterip sol vurmuş.Başlarda Cameron'dan sonra Brenna'dan sonra tekrar Cameron'dan şüpheleniyorsunuz.Asıl şüpheli kim mi? O da sürpriz olsun size. :D

Gelelim Molly'nin sakladığı sırra.Ailesinden bile sakladığı meslek yazarlık.Tabi işin içine fazladan da erotik sahneler katılmış kitaplar yazıyor.Kitabın ismi de sanırım buradan geliyor.Molly Ben'e ne iş yaptığını ve sırlarını söylemediği için pek güvenemiyor ama yine de Molly'den vazgeçmiyor.Aslında bir sahnede çok saydım Ben'e,oradaçekip gitmesi gerekirken adamın aklında kızı yatağa atmak vardı ya şaka gibi. :D

Her bölüm başında Ben Molly'nin kimseye söyleyemeyeceği gizli mesleğinin ne olduğu hakkında tahminler yürütüyor.Çatlak bu adam ya,aklına ne işler geliyor. :D

Çatlak Molly ve karizmatik şerif Ben'in hikayesi keyifle okundu ve kitaplığa kondu. Lori ve Quinn'in hikayesi merakla ve heyecanla bekleniyor efendim. :)

Ve son olarak Romantik Komedilerin Yayınevi Nemesis'e bize yeni yazarlar ve hikayeler ile tanıştırdığı için çok teşekkürler. <3



Yurtdışı kapakları

4716621   15799703 22586860





Yazarın yeni çıkacak üç kitabından birinin kapağı.Size bir yerden tanıdık geldi mi? :D







tumblr_na0zliaxBa1s59g0xo1_400





Untitled-3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI