[Kitap] Atlantisin Yükselişi

Min Li Li | 11/14/2014 |
atlantisin yükselişi


Yüzyıllar önce dünyanın en gelişmiş toplumu olan Atlantis'e neler oldu?

Atlantis'in prensi ve gelecekteki kralı Conlan, Deniz Tanrısı Poseidon'un çalınan en önemli silahı Trident'i bulmakla görevlendirilir. Bu silah kötü amaçla kullanıldığı takdirde tüm kıtayı yok edebilecek kadar tehlikelidir.

Conlan, zorluklarla dolu bu mücadele sırasında kendini hiç beklenmedik bir durumun içinde bulur: bir ölümlüye beslediği yasak duygular ve arzular...

Karar anı gelmiştir: Conlan ruh eşi olduğuna inandığı ölümlünün mü yoksa büyük bir tehdit altında olan ve tüm umutlarını kendisine bağlayan Atlantis halkının mı yanında duracaktır?
Yasak aşk bu baskının üstesinden gelebilecek midir?






Atlantis her zaman merak ettiğim bir konu olmuştur.Bu yüzden bu kitabı daha da merak ediyordum ama tabiî ki kitapta yer alan bilgilerin gerçekliği ne kadar doğru tartışılır.

Bana okurken Karanlık Avcıları hatırlatsa da sevdiğim bir kitap oldu.Alaric’te bana Acheron’u anımsattı , ikisini de sevsemde Acheron bir tık önde ve tabi Karanlık Avcılar serisi de öyle. <3

Eğlenceli diyaloglar vardı.Yazarın üslubunu beğendim.İtiraf ediyorum Riley’i başlarda erkek sandım. :D

Kitapta bizim tabirimizle ruh ikizi dediğimiz ruh eşliği yer alıyor.Conlan ve Riley birbirlerine zihinsel olarak bağlılar.Birbirlerini gördükleri ilk anda Erosun okuyla vuruldular tabiri caizse. :D

Riley ve kız kardeşi Quinn empatikler aynı zamanda.Ama Riley ve Conlan’ın  zihinsel birleşmeleri ruh ikizi olmalarından dolayı.

Atlantisliler insanları korumakla görevli,kimlerden diye sorarsanız eğer vampirlerden…

Şahsen hem vampirlere aşık olacağımız kitapların yazılıp hem de onlardan nefret edeceğimiz kitapların yazılması haksızlık!!! Biz hangi tarafı seveceğiz ama. :D

Neyse efenim böyle söylesem de ben halimden memnunum ne olursa olsun vampirleri sevmeyen var mı ki? :)

Riley ufak tefek ama oldukça cesur bir sosyal hizmetliler görevlisi ama hayatı bir anda değişiyor.Sadece bir günlük tanıdığı Conlan’a karşı koyamadığı bir çekim hissediyor .Bir hafta içinde de ona aşık oluyor.Eh ruh ikizi olayı sanırım böyle oluyor. :D

Conlan Atlantisin prensi ve gelecek kralı.Vampir kraliçesi onu yedi yıl tutsak ediyor ve sonunda salıyor.Ben hala neden onu serbest bıraktığını anlamış değilim açıkcası.Riley ile dünyaya gitmeye çalışırken tanışıyor ve sonra hayatı tamamen değişiyor.

Ven kralın intikamı..Bu ne anlama geliyor hiçbir fikrim yok.Ama oldukça eğlenceli bir karakter.

Alaric Poseidon rahibi ve kraliyet için çalışıyor aynı zamanda Conlan ile arkadaş.

Diğer savaşçıları da Alexios,Justice,Brennan,Christophe ve Denal.Denal dışında hepsinin hikayesini  okuyacağız ve umarım bu uzun sürmez.Yalnız neden Denal’in kitabı yok merak ettim.Onun yerine ilk kitapta karşımıza çıkan vampir Daniel’in hikayesi var.Justice mavi ve uzun saçlı olmasıyla hemen dikkatimi çekti.Onun hikayesi de üçüncü kitapta.İkinci kitap ise Ven ile ilgili.Sekiz kitaplık seriden üçü çıktı geriye kaldı beşi.Ben en çok Alaric ve Quinn’i merak ediyorum.Şaşırdınız mı?? :D

Onlarda Conlan ve Riley gibi birbirlerine bağlandılar.Bu ikilinin çift olmasını istiyordum en başlarda ki kitabın gidişatıyla da öğrenmiş olduk. İkisinin farklı bir hikayesini okuyacağız sanırım.

Neyse efenim ana konu başka bir Atlantislinin Poseidon Tapınağından Trident’i çalmasıyla onun peşine düşmelerini konu alıyor.Fakat bu konu da çokta bir şey yapmıyorlar.Hani kitabın başlarında çalınan Trident’i bulmak için dünyaya gelen savaşçılar ve yedi yıllık esaretten kurtulan Conlan’ın savaş çıkaracağını sanıyorsunuz lakin Trident olayı sonlara doğru hemen çözülüyor.Ben Conlan’ın Annubisa’dan intikam alacağını falanda sanıyordum ama hiçte beklediğim gibi olmadı o olay.Üstelik yedi yıl esir olduktan sonra Conlan’ın birazcık psikolojisinin bozulmasını sağa sola saldırmasını da beklemedim dersem yalan olur. :P

Yine’de Riley’i sahiplenişi çok iyiydi.Aynı zamanda Alaric’in Quinn’i sahiplenişi de.Her ne kadar zavallım onlarca yıl bastırmaya çalıştığı şehvet dürtüleri Quinn’e dokununca tekrar gün yüzüne çıkınca deliye dönse de. :D

Poseidon’un sadece iki yerde sesini duyabildik onun dışında hiçbir yerde göremedik.Onu da merak ediyorum umarım ilerleyen kitaplarda tekrar karşılaşma şansımız olur. ^^



Untitled-4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI