[Kitap] Atlantisin Kurtuluşu

Min Li Li | 11/16/2014 |
6028fa1e-f8d2-4f9f-8f0b-12222a421dfd



Kayıp bir yıldızın arayışında Atlantis zincirlerinden kurtuluyor. On binlerce yıl önce Poseidon savaşçıları, insanlığı koruyacaklarına yemin ettiler. Şimdi ise insanlık, vampir Tanrıça Anubisa'nın önderliğindeki karanlık güçlerin tehdidi altındadır. Adaletsizliğin hüküm sürdüğü sonsuz karanlığı aydınlatabilecek iki ruh ise henüz birbirlerinden habersizdir. Deniz Tanrısı Poseidon'un kılıcını taşıyan Atlantisli savaşçı Justice, vampir Tanrıça'nın tutsaklığından kurtulduğunda hem Atlantis'in hem insanlığın kaderini belirleyecek önemli bir görev üstlenir: Atlantis'in kayıp yıldızını bulmak. Doğaüstü yaratıklarla savaşmasını gerektiren bu görevde ona arkeolog Doktor Keely McDermott yol gösterecektir. Mantığın son bulduğu bu yerde bir arkeolog ile Atlantisli savaşçının kaderleri birlikte yazılacak, aralarında yeşeren aşk tüm insanlığın umudu olacaktır. Gittikçe güçlenen karanlığın yaratıkları Dünya'da yönetimi ele geçirmişken, vakit Atlantis savaşçılarının yeminlerini tutma vaktidir. "Karakter odaklı bu hikâye, okuyucunun hayal gücünü daha ilk sayfadan cezp ediyor… Kaçırılmaması gereken destansı bir heyecan yolculuğu!"






Her kitap bir öncekinden daha mı hareketli oluyor yoksa bana mı öyle geliyor. :D

Neyse efenim sonunda benim uzun mavi saçlı devimin yani Justice’in kitabını da okumuş bulunmaktayım. <3

Justice ve Arkeolog Keely’in hikayesini de sevdim.Bu sefer diğer iki kitaptan farklıydı yine vampirler olmasına rağmen bir sürü olay oldu.Justice’in hiçlikten kurtuluşu,Keely’in Atlantise gelişi vs.

Arkeolog Keely’in sahnelerini okurken ona üzüldüm biraz hayatı boyunca hep ailesi tarafından dışlanmış, her ne kadar onlar bunu kabul etmese de.İş hayatında da hor görülmüş hep. *-*

Justice için bir şey söylemeye gerek yok zaten onun için her şeyi söyledim önceki yorumlarımla beraber. <3

Yalnız yazar bir şeyi açıklarken başka bir şeyi ortaya atmış.Bütün bunları nasıl birleştirecek çok merak ediyorum, umarım Lost gibi olmaz sonu. :D

Justice’in hayatı boyunca ikiye ayrılmış ruhuyla yaşadığını düşününce bunca zamandır nasıl dayanmış ona diyorum.Bu ikinci kitapta Ven’e söylediklerini de açıklıyor.Kendini kaybettiği zamanlarda bedenini Nereid tarafı ele geçiriyor.Lakin sonunda bir bütün oldular.Umarım tekrar ayrılmazlar.

Bu kitaplarda şunu seviyorum ilk görüşte olayını.Onlar ruh birleşmesi diyor ama bizim tabirimizle ilk görüşte aşk oluyor.

Bu arada arkeologumuzda obje okuyucu.Eşyalara dokunduğu zaman onun sahibiyle ilgili anılar görüyor.Bu yüzden genellikle eldiven takıyor.Zaten bu yüzden ailesi tarafından dışlanmış,çocukluğu kötü geçmiş.Neyse ki şimdi hayatının aşkıyla tanıştığına göre kimseye ihtiyacı kalmadı. :P

Bu kitap ile birlikte sanırım Atlantise yeni kahramanlarda geliyor;Alejandro,Maria ve Eleni.
Umarım diğer kitaplarda onlarında sahneleri yer alır çünkü onları da okumak istiyorum.

Bu kitapta Alexios ve Brennan’ın hayatını altüst edecek hanımlar Grace ve Tiernan ile de tanıştık.Onların hikayesini de çok merak ediyorum. Sürekli duygusuz biçimde olan Brennan ,Tiernan ile tanışmadan önce yüzünde öfke vardı yani bu kız onu eski haline getirecek kesin ama beşinci kitabı beklememiz gerekiyor.Yayınevi bir güzellik yapıp iki kitabı birden yayınlasa keşke ne güzel olurdu.Böylece benim çiftime de az kalmış olurdu. :D Alexios’da da bir şeyler oldu sanırım Grace’i görünce yüzünde farklı bir ifade vardı.Neler olduğunu çok merak ediyorum amaaaaa çıksın şu kitaplar bir an önce. *-*

Hele hele benim biriciklerim Quinn ve Alaric’in aşkı her kitapta kendine biraz daha çekiyor beni.Az ama öz sahneleri var.Birbirlerine çok yakın ama bir o kadarda uzak.Quinn kendini Alaric’e layık görmüyor,Alaric’te kendini Quinn’e layık görmüyor.Hem başrahip olduğu için bekaret yemini etmiş.Ama Keely sekiz bin yıl önceki başrahip Nereus’un evli olduğunu görmüştü.Belki bu onlar için bir çıkış yolu olur.Her ne olursa olsun bu çiftin kitabı muhteşem olacak.Tabi beklemekten ağaç olmazsak.Yazar onları en sona saklamış.O kadar beklediğimize değse iyi olur zira bu harika çiftin kitabı mükemmel olmalı.

Her kitapta hero ve heroinimiz değişsede aslında kitap birbiriyle bağlantılı bir bütün.Bu yüzden diğer kitaplarda yer alan karakterleri de azda olsa görüyoruz.Dördüncü kitapta Justice ve Keely’i de göreceğimiz garanti yani zira yazar kitapların sonlarını tam bitirmiyor,sonrakinde devam edecekmiş gibi yarım kalıyor.En azından ben öyle düşünüyorum,çünkü üç kitabın finali mutlu sonla bitse de benim için çok mutlu bir son değildi.



Untitled-4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI