[Kitap] Adım Adım Mutluluk

Min Li Li | 11/05/2014 |
Carina Conte, üniversite eğitimini İtalya'da tamamladıktan sonra evine döner. Döner dönmez abisi Michael'ın kurduğu işte çalışmaya başlar. Bir diğer çalışan da abisinin en iyi arkadaşı ve Carine'nın yıllardır âşık olduğu Max'tir.
Bir gün Max ve Carina, iş toplantısı yapmak amacıyla Vegas'a giderler. Vegas'ın büyülü ortamı ve aralarındaki çekim bir araya gelince, bu duruma daha fazla karşı koyamayarak tek gecelik bir ilişki yaşarlar. Tam o esnada Carina'nın annesi, Carina ve Max'i yakalar; aile geleneklerine son derece bağlı olan kadının o günden sonraki tek amacı, kızıyla Max'i evlendirmek olacaktır. Carina ve Max için zorlu günler başlamıştır.



3.Marriage To A Billionaire Series

İtiraf ediyorum bana göre serinin şu ana kadar okuduğum en iyi kitabı İlk Öpücüğün Büyüsüydü. Tamam bu kitapta güzeldi ama ben onu okurken çok eğlenmiştim.Diğer iki kitapta da eğlendim ve sevdim ama Alexa ve Nick’in macerasını daha çok sevdim sanırım. :D

Seirinin en sevdiğim yanlarından biri birbiriyle bağlantılı kişilerin hayatını okuyor oluşumuz.Bu kitapta da Carina ve Max’ın aralarında yaşananları okuduk.Şu ilk aşk hikayelerini hep sevdiğimi söyledim.Burada da vardı bu hemde zoraki evlilik olayıyla birlikte değmeyin keyfimize. :D

Tabi bu kitapta diğer ikisi gibi bir nedenden dolayı evlenmeye mecbur kalmıyorlar.Tamam bir nedeni var evlenmelerinin ama diğer iki kitaptaki gibi ailevi bir neden değil daha çok fiziksel bir neden. :P

Mama Conte’nin ellerinden öpmek istiyorum çocuklarının evliliği için her şeyi yapıp ayarlıyor.İtalya’nın maması gibi. :D

Carina’nın amacı belli bağlanmadan tek gecelik ilişkiler istiyor ama Max buna izin vermiyor tabi.Sonunda beraber oluyorlar.

Conte anne Max ve Carina’yı Las Vegas’ta aynı yatakta yakalayınca zoraki evlilik macerası da başlıyor ama ondan öncesinde de çiftimiz arasında şehvetli bri gerilim var bu yüzden sürekli atışıyorlar.

Evlendikten sonra hayatlarına bir süre devam ederler.Maggie doğum yaptıktan sonra-ikiz doğurdu bu arada,ikisi de nur topu gibi erkek.Alexa da ikinci bebeğine hamileydi.-Carina evliliğe devam edemeyeceğini söyleyip Max’ı terk eder.Tabi bunu yapmadan önce Max onu sevdiğini söylemiştir ve bu evliliği gerçek yapmak istediğini de.Yine de Carina istemez zira kendine güvenmiyor  ve Max’a yeteceğini düşünmüyor.Kendi ayakları üzerinde durup kendi kendine yetmek istiyor.Açıkcası bu berbat bahane yüzünden sonlara doğru Carina’ya gıcık oldum.Neyse ki yaptığı şey ile hem Max’ın hem de az da olsa benim gönlümü aldı.

Aşk büyüsü kitabı bir ay sonra Carina ile birlikte İtalya’ya Julietta’ya gidecek.Bakalım onun hikayesi nasıl olacak.Umarım Julietta İtalya’yı değil Sawyer  Amerika’yı bırakır onun yanına yerleşir.Zira şu ana kadar okuduğum kitaplarda hep kız yerini bırakıp erkeğin yanına geliyordu.Bir tanesinde de bir farklılık olsun ama değil mi?

Velhasıl serinin son kitabı Carina’nın ablası ve Max’ın arkadaşı Sawyer’ın ilişkisini de çok merak ediyorum.Umarım yayınevi çok bekletmez bizi.Keşke yazarın başka bir kitabını çıkartmak yerine bu serinin son kitabını çıkartsalarmış. *-*


Untitled-3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI