[Film] Daawat-e-Ishq

Min Li Li | 11/04/2014 |
tumblr_n8chwi0zur1ta5zr2o1_500
Hyderabad'da babasıyla birlikte yaşayan ve bir ayakkabı mağazasında çalışan Gullu (Parineeti Chopra), evlenme çağında olmasına rağmen, sahip olduğu yetersiz çeyiz miktarından dolayı damat ailelerinin tarafından sürekli reddedilmektedir. Evlenmekten vazgeçen ve hayallerinin peşine düşmek niyetinde, babasıyla birlikte Lucknow'a gider ve sahte kişilikler yaratarak, çeyizi yasak eden yeni kanundan faydalanarak para kazanmaya karar verirler.



Aditya Roy Kapur ve Parineti Chopra'nın başrollerini paylaştığı muhteşem  film. :)

Parineti beni şaşırtmıyor yine.Cidden YRF'in yeni gözdesi olmayı hak ediyor.Yine harika bir film daha.Kill Dill'de eminim muhteşem olacak. <3

Aditya oyy Aditya sen hep konuş bende seni dinleyim arkadaş!!!! Sesine bayılıyorum.Aditya Roy Kapur olsun da ne olursa olsun izlerim şahsen.Genç neslin kaliteli oyuncularından bana göre.
Yavaş yavaş ama emin adımlarla ilerliyor.Gelecek filmlerini heyecanla bekliyorum.Filmdeki tarzına bayıldım. Filmdeki tarzı ise beş numara on yıldız.Kalem bir erkeğe bu kadar mı yakışır arkadaş.<3

22

Resmi özellike büyük boyutlu koydum ki gözlere focus yapın diye. :D
Filmde daha güzel görünüyor gerçi gözleri.

Filmin bütün müzikleri harika hemde hepsi istisnasız.


Film Hindistan'da sıklıkla gördüğümüz kızın evlenirken damada çeyiz vermesini konu alıyor.Verdiği mesajda çok iyiydi bence.


Konusu zaten yukarıda var ama bende bir özetleyeyim kendimce. :)
Verdikleri çeyiz parasını az bulan erkek ailelerinden bıkan daha doğrusu sevdiği erkekten böyle bir kazık yiyen Gullu,yeni çıkan yasayı kullanıp para kazanmak için plan yapar.Babası önce karşı çıksada ufak bir kaza geçirdikten sonra bu işi onaylıyor ve Lucknow'a gitmeye karar veriyorlar.Burada zengin gibi görünüyorlar ve evlilik sitesinden aç gözlü olabileceğini düşündükleri herkesi arayıp randevu veriyorlar.Tarıq Haider'de bunların içinde tabi. :D

Filmin konusu belki sıradan gelebilir yada klişe.Gerçi bu konu üzerinde duran pek film izlemedim şimdiye kadar ama o kadar fazla olduğunu da sanmıyorum.Filmin verdiği mesajda yerindeydi.Yani bana göre verdiği bir mesaj vardı.Böyle filmleri daha çok seviyorum.

Ava giden avlanır!!!!! Kesinlike bu söz çok uyuyor filme.Sözde Taru'yu oyuna getirecekler ve sonra puff Amerika.Taru'yu oyuna getiriyorlar gerçi ama Gullu'nun bu süre zarfında hesaba katmadığı bir şey oluyor.İlk başlarda Taru'dan hoşlanmasada geçirdikleri üç gün boyunca yavaş yavaş ondan hoşlanmaya başlıyor.


tumblr_nbiwnw01GA1s11i8uo10_250 tumblr_nbiwnw01GA1s11i8uo9_250

İlk başlarda birbiriyleriyle ilişkileri kedi köpek gibi.Daha çok Gullu gıcık oluyor ama işte üç gün sonra o gıcık kaptığı,sadece parasını almak istediği çocuğa kalbini kaptırıyor.Taru'nun deyimiyle kasap kuzuya aşık oluyor.

Ah Taru'm ya belki Gullu'nun dediği gibi üniversiteyi bitirmemiş olabilir,yabancı dili olmayabilir,paan yiyebilir,geğirebilir(ki bunu film boyunca hiç yapmadı ama yanlış anlaşılmasın :D ) yada kötü kıyafetler giyebilir ama bir kızın kalbini çalmayı çok iyi biliyor.Ben onun aşkını sevdim.

Aşağıdaki şarkıda aşkını çok güzel anlatıyor "Sen benim duamsın" diyor adam yahu başka ne desin. :D



Gullu'ya senin paran için değil güzelliğin,yüzün,aklın,arkadaşlığın için evlenmek istiyorum diyor.İşte o sahnede bana göre Gullu'nun kalbini tamamen ele geçiriyor yavrum.

tumblr_naf7jqgHkv1smqn4wo2_500

Gullu kıza da kızamadım yaptıkları yüzünden zira haklı.Dediği gibi hep aşağılanmış az çeyiz parası verdiği için,en sonunda bu çareyi bulmuş.Ama işler umduğu gibi gitmiyor.Taru'yu dolandırıp parayı çalıyor ama ona olan aşkı kalbini kırıp Amerika'ya gitmesine izin vermiyor.Bu yüzden parasını vermek için Lucknow'a geri dönmeye karar veriyorlar.Tabi gidemeden olaylar orada gelişiyor. :D



Film hakkında daha çok hatta bütün senaryoyu yazar dururum bana kalsa ama o kadar abartmayım,zaten farkettiyseniz hep aynı konu üzerinde yazıp durdum. :D

Kısacası siz filmi izleyin kesinlikle pişman olmazsınız. :)

tumblr_n8v9eq2xXl1rz3s6qo2_500

Parineti burada çok şirin çıkmış. ^^

tumblr_n8crbyKRLJ1svwpr6o1_500

Bakışlar. <3



Untitled-5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI