[Kitap] Alışverişkolik ve Pembe Rüyası

Min Li Li | 10/11/2014 |

Cmcq2072
Rebecca Bloomwood ile tanışın, bu kitabın kahramanı...




O bir gazeteci. Çalışma hayatını, başkalarına paralarını nasıl harcamaları gerektiğini anlatarak geçiriyor. Kalan zamanını ise alışveriş yaparak. Tüm sorunlarını perakende terapisiyle çözüyor. Durması gerektiğini biliyor ama yapamıyor. Tasarruf etmeye çalışıyor, bazen de daha fazla para kazanmaya. Ama hiçbiri işe yaramıyor. Maddi durumunu çözmeye çalışırken uydurduğu hikayeler, giderek daha karmaşıklaşıyor. Onu rahatlatan tek şey kendine yeni bir şeyler almak - ufak tefek şeyler...
Rebecca bu hayal dünyasından kurtulabilecek mi? Gerçek aşkı bulup kredi kartını tekrar kullanma açtırabilecek mi?
Bir alışverişkoliğin gizli dünyası...
Bu dünyanın içinde kendinizi bulacağınızdan hiç şüphemiz yok.
Her şey, banka hesaplarınız sallantıda olduğunda bu kitaba ihtiyacınız olacak.

17423_shopaholic_hp_rgb


Ben önce filmini izlemiştim ve yıllar sonrada serinin ilk kitabını okudum.Keşke seriye daha önce başlasaymışım.Zaten Sophie'nin kötü bir şey yazdığı nerede görülmüş ki!!! Bu kadının her yazdığını seviyorum. <3


Filmde fazlasıyla sevdiğim Rebecca Bloomwood'a kitapta ise bayıldım.Tabi kitabı okurken Rebecca ve Luke hep filmdeki karakterler olarak aklımda canlanıyor. :D


Kitabı okuyunca filmin biraz sönük kaldığını itiraf ediyorum ama yine de çoğu versiyona göre güzel olmuştu ya da ben önce filmi izleyip sonra kitabı okuduğum için bana öyle geliyor.


Kitabı okurken bazı yerlerde Luke'a çok kızdım,mesela sevgilisi için Rebecca'ya bavul baktırırken. *-*
Rebecca'da çok kolay affetti.İnsan biraz daha süründürür.


Alışveriş hastası daha doğrusu marka hastası Rebecca'nın aşırı komik maceralarının devamını bir an önce okuyacağım.Bakalım daha ne maceralar yaşamış. :D


tumblr_n92867e1Pm1qk4wumo1_500

 

 

Untitled-5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI