Chinooks Hokey Serisi

Min Li Li | 10/05/2014 |
rachel gibson
Rachel Gibson ile macera devam ediyor. :D

Tesadüfler Adasını çok beğendikten sonra bu seriye başladım,elimdeolmayan serinin 3. ve son kitaplarını da en kısa zamanda temin ederim umarım.

Ayrı ayrı değilde bir postta yazmak istedim.Seriyi okurken bana SEP'nin Chicago serisini hatırlattı.İkisi de spor ile ilgili ve ikisi de harika.Gerçi SEP bir adım daha önde benim için ama Rachel'da güzel yazıyor. :D

Yalnız bu serileri okurken ben bu sporculara daha farklı gözlerle bakmaya başladım artık. :D


278885_180604865339500_1491459_o

Tutkulu Aşk


Georgeanne Howard, ne kadar zengin olursa olsun dedesi yaşında bir adamla evlenemeyeceğine karar verdiğinde düğün artık başlamıştı. Kaçmalıydı!

Hokeyin süper yıldızı John Kowalsky aniden karşısına çıkan bu kadını düğün alanından uzaklaştırdığında bilmediği bir şey vardı. Arabasındaki kadın, patronuyla evlenmek üzereyken düğünden kaçmıştı.

Bu tesadüf sonucu bir araya gelen Georgeanne ve John'u daha büyük sürprizler de bekliyordu.
Heyecan, aşk ve maceraya hazır mısınız?

Buzda Aşk


Chinooks Hokey Takımı Serisi Devam Ediyor. Aşk Seni Bulursa, Aşk Yeniden ve Tutkulu Aşk kitaplarından sonra serinin yeni kitabı Buzda Aşk sizlerle…

Jane sadece erkeklerin başarılı olabileceği zannedilen bir iş yapmaktadır: Spor muhabirliği. Hokey gibi sert bir sporun ve birbirinden çekici hokeycilerin tam ortasında işini yapmaya ve başarılı olmaya çalışmaktadır. Ancak onun başarısız olması için her şeyi yapan birileri vardır: Başta Luc Martineau olmak üzere Chinooks'un tüm oyuncuları.

Erkeklerin krallığı gibi görünen bu oyunda kendini kabul ettirmeye çalışan bir kadın ve onu bekleyen sürprizlerle dolu bir aşk hikâyesi…


İlk kitap Tutkulu Aşk; Ah John ah Georgeanne ah Lexie ve bütün karakterler. :D
Cidden güzel başladı seri.Baştaki karşılaşmadan aradan yıllar geçtikten sonra asıl hikayenin başlamasını sevdim.SEP'in yan karakterlerinin hikayeleri de çok başarılıydı.Rachel'ın da güzel, yan karakterlerini de sevdim.

Aynı şekilde Buzda Aşk kitabını da çok sevdim.Jane karakterine bayıldım.Honey Pie desem. :D
Luc beyimiz de sevdim ben ya bu sporcu karakterleri niye bu kadar karizmatik oluyor. :D

Aşk Seni Bulursa


Uzaklaşmak isteyen güzel bir kadın.
Uzakta onu bekleyen yakışıklı bir erkek.

Kışkırtıcı bir aşk hikayesi…

Sadece 'gitmek' istediğiniz bir zaman oldu mu hiç? Yaşadığınız şehirden, yoğun işinizden uzaklaşmak, yeni bir hayata başlamak istediğiniz bir zaman… Bunu kaçımız başarabiliriz ki?

Serinin en çok beğendiğim kitabı oldu Aşk Seni Bulursa.
Kate ve Rob'un hikayesine bayıldım.Aralarında diyaloglar çok iyiydi.İlk karşılaşmaları ise harikaydı. :D
İlk tanıştıkları sahne favorim oldu ama kitapta çok sevdiğim bir sürü sahne var.

Aşk Her Yerde


Chinooks Hokey Takımı Serisi Aşk Her Yerde ile devam ediyor..

Genç ve güzel Faith Duffy, Chinooks Hokey Takımının yeni sahibi olmuştur..Kendisine miras kalan takımıyla kazanması gereken bir kupa vardır.Fakat Faith hokey hakkında hiçbir şey bilmemektedir.

Hokey takımının çekici ve sert kaptanı Tyson Savage ise Chinooksu son tura çıkarmak ve kupayı kazanmak için tüm gücüyle çalışmaktadır.. Onu endişelendiren,takımın ismini bile bildiğinden emin olmadığı,sinir bozucu ve inanılmaz derecede çekici bir sarışının Chinooksun başına geçmiş olmasıdır..


İtiraf ediyorum bu kitabı okurken hep Sep'in Aşkta İlk Çeyrek kitabıyla karşılaştırdım durdum.Bir kere konu çok benziyordu özellikle de bayan karakterler,Faith'i okurken hep Phoebe geldi aklıma,gerek o gerekse Jules karakteri falan.Sadece bana mı benzer geldi bilemiyorum tabi. :D
Hep iki kitabı karşılaştırıp dursamda sonunda bitirdim kitabı.

Aşk Yeniden


Hayallerinin Peşinden Koşmaya Ara Vermiş Güzel Bir Kadın.

Yeni Başlangıçlar İçin Güç Toplamaya Çalışan Yakışıklı Bir Erkek.

Chelsea Ross'un Oyunculuk Kariyeri Talihsizliklerle Doludur. Renkli Hollywood Dünyasından Bir Süreliğine Uzaklaşmaya Karar Verir Ve Ünlü Bir Hokey Oyuncusunun Asistanlığını Yapmaya Başlar. Kariyerindeki En Gereksiz Hamleyi Yaptığını Düşünmektedir Ama Buna Mecburdur.

Hokeyin En Önemli Yıldızlarından Mark Bressler, Geçirdiği Kaza Yüzünden Sakatlanmış Ve Parlak Oyunculuk Günlerini Geride Bırakmıştır. Geçirdiği Sakatlık Döneminde Ona Yardımcı Olması İçin Gönderilen Asistanları Çileden Çıkarmasıyla Meşhurdur Artık...


Seride Buzda Aşk ve Aşk Her Yerde(hepsinden bir tık önde) 'den sonra en sevdiğim kitap oldu. :)

Gibson kitaplarını da severek okusamda yine de bir şeyler eksik kitaplarda.Ve hep bir şeyler yarım kalmış devamı gelmemiş.Mesela Tutukulu aşkta Georgeanne'nin annesine ders vermesini isterdim ya da Aşk Her Yerde'de Faith'i cemiyetten kovanlara ağzının payını vermesini falan isterdim.

Gibson'ın bu serisinde yan karakterlere de yer vermesi güzel ve bu yine bana SEP'i hatırlatıyor maalesef.Her neyse Rachel Gibson kitapları SEP'in yerini tutamasa da zevkle okunur.

Aşk Ateşi


Vegas'ta yaşanan Vegas'ta kalır.

Autumn, üst üste yaşadığı kötü olaylardan sonra biraz uzaklaşmak için hep merak ettiği Las Vegas'a gider. Hep yapmayı istediği ama ertelemek zorunda kaldığı şeylerin bir listesini yapmıştır ve Las Vegas'ta bu listedeki her şeyi gerçekleştirmek üzere kendisine söz vermiştir.

Ancak beklenmedik bir şekilde karşısına çıkan ünlü hokey oyuncusu Sam LeClaire, Autumn'ın listesini alt üst edecek ve onu dönülmesi neredeyse imkansız bir yola sokacaktır.

SEP’in serisinden sonra sporculara olan merakım tavan yaptığı için başladım bu seriye ama açıkcası serinin bütün kitaplarını beğendim diyemem.Bazıları gerçekten çok güzeldi bazıları da eh işte.Aşk Ateşi de onlardan biri.Konu gerçekten güzeldi ama bence yazar pek fazla işleyememiş konuyu.

Sam ve Autumn’un ilk Vegas maceralarını okumak isterdim sonra  günümüz olayları ama yazar günümüzden başlamış ve geçmişi kitap içinde harmanlamış.Hani çok merakla okuduğum bir kitap olmadı ama yinede hakkını yemedim.Güzeldi.Tabi çok eğlenceli bir kitapta değildi genel anlamda durgundu bence.Şimdi diyeceksiniz ki hem böyle söylüyorsun hem de beğendim diyorsun.Öyle valla. :D

Yani yazar daha farklı yazabilirdi belki o zaman daha harika olurdu bence ama bu haliyle de güzeldi yani muhteşem olmasa da.

Kitapta daha önceden okuduğum karakterleri de görmek güzeldi.Chelsea’nin göğüslerini küçültürmek için ameliyat olmak isteği burada da devam ediyordu ve biz bu isteğinin sonunu görmüş olduk.
Her ne kadar bende ikizi Bo gibi bu ameliyata karşı olsamda ameliyat oldu. :D

Üstelik ikisi de evlendi. :D

İyi kötü bir serinin daha sonuna gelmiş bulunmaktayım.Seride çok sevdiğim kitaplarda olsa fazla sevemediğim kitaplarda olsa okuduğum için mutluyum.

Bir kez daha anladım ki ben böyle spor temalı serileri seviyorum.Farklı temalı romantik komedileri okumak cidden güzel,umarım ülkemizde bu türde daha farklı seriler ile de tanışırız yakın zamanda.


Untitled-4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI