[Mim] Would You Rather Book Tag / Hangisini Seçerdiniz ?

Min Li Li | 9/15/2014 |
1461799_661648020554478_1201406065_n

Selammm :)

Gerçi blogumu pek takip eden yok ama olsun kendi halimede olsa takılmak güzel burada. :)
Son zamanlarda iyice boşladım buraları ama artık yavaş yavaş aktif olmak istiyorum.Bu yüzden bir tag ile burdayım.Daha önce bir sürü blogger tarafından yapıldı ama bende eksik kalmayım dedim. Tabi ben baya bir geriden geliyorum malum bu mimler yazın daha çok popülerdi. :D

Blogum pek fazla tanınmadığı için beni mimleyen kimsede yok o yüzden kendi kendime yapmaya karar verdim. :D



Hangisini Seçerdiniz?

  • Çok kitaptan oluşan seriler mi yoksa tek kitaplar mı?

Kesinlikle tek kitaplar çünkü seri kitapları beklemek bazen sabır taşını çatlatabiliyor.

  • Sadece kadın yazarlar mı yoksa erkek yazarları okumak mı?

Hmm okuduğum kitapların çoğunun yazarı bayan olduğuna göre seçimim belli değil mi?

  • Kitapçıya gidip kitap almak mı internetten kitap almak mı?

İnternetten kitap almak tabiki.Her türlü avantajlı.

  • Film olan kitaplar mı dizi olan kitaplar mı?

Farketmez çünkü eğer filmi yada dizisi varsa ben o kitapları okuyacaksam ikisini de izlemem zira ikisi de hiçbir zaman kitabın yerini hiçbir şekilde tutmaz.Ancak kitapları okuduktan sonra izlerim.

  • Günde beş sayfa okumak mı yoksa haftada beş kitap okumak mı?

Haftada beş kitap okuma tabiki,bir kitaba başladığım zaman aman beş sayfa okuyayım geri kalanıda sonra okurum diye bir şey yok bende okumaya başlayınca o kitap bitecek yoksa bana rahat yok. :D

  • Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak mı?

Profesyonel bir yazar olmak.Şu an amatör bile olmasam da yazmayı seviyorum.

  • En sevdiğiniz yirmi kitabı tekrar okumak mı yoksa her gün yeni bir kitap okumak mı?

En sevdiğim yirmi kitabı yeniden okumak.Yapmadığım bir şey değil zaten.

  • Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?

Kitap satıcısı olmak kesinlikle.

  • Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer türlerden de okumak mı?

Her türlü kitabı okumak.Her türün kendine göre güzelliği var nede olsa.

  • Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoka e-kitap okumak mı?

İkisi de.Benim için pcden okumak veya elimde okumak hiç farketmiyor açıkcası okuyabileceğim bir kitap olsunda yeter bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI