[Manga] Shuukatsu

Min Li Li | 9/22/2014 |
shuukatsukimininaitei

Konu
Üniversite son sınıf öğrencisi Asaoka Yuuri iş arama avında 49 kez başarısız olmuştur. 50. denemesinde ise, okulunun en popüler öğrencisi olan Manabe Ryouji ile tanışır. Üstelik ilk izlenimi berbattır. Fakat, insanı sinir edecek kadar başarılı olan Ryouji’nin etkisinde kalan Yuuri ne yapacaktır?




201011_manga_shukatsu-thumb-772x600-278

Uzun zamandır hddimde yer alan ama bir türlü okumaya elimin varmadığı bir manga Shuukatsu.

Dün okumaya başladım sonunda ve sevdim.

Konu üniversite gençliğinin iş bulmak için yaptığı çabalarını  anlatıyor gibi görünsede çok güzel bir aşk vardı.Tabi iş bulmak konusunda bize(bana) derste veriyor.Ne olacak bu halim diye düşünmeden edemedim. :D

Ve bu mangakalar neden bu kadar yetenekli arkadaş. :D
Çizimlerini çok beğendiğim bir manga daha.Erkek karakterleri bu kadar güzel çizmek zorundalar mı??

3

Manabe-kun ilk bölümde öğrenci değil orda çalışan sandım.Malum bizim buralarda ie girecek kişiler arasında münazara falan olmuyor.Bu konuda azda olsa bir şey öğrendim  Japonların iş bulma konuları hakkında.

Her zaman ki gibi yakışıklı,karizmatik,popüler bir karakter daha.Ama seviyor muyum?Tabi ki seviyorum her zaman. :D

Asaoka safım benim ya.Bu kızlar neden böyle hep saf oluyor.Gerçi yine de seviyorum orası ayrı.

Micchan korumacı arkadaş tavrını çok beğendim.

10 bölümde biten tadımlık bir manga boş zamanınız varsa okuyun derim. :)

mshuukatsu_v02_ch08_aerandria.shuukatsu_v02_ch08_p31

 

 

Untitled-4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI