[Kitap] Bir Aşk Çarpıntısı

Min Li Li | 9/25/2014 |
1978797_422543857892181_1597357330_n
Hayata yön veren büyülü anlar vardır…
Gansett Adası'nda tek çocuğuyla yaşayan ve çevresi tarafından çirkin iftiralara maruz kalan dul bir kadının hayatı, bir trafik kazasıyla tamamen değişir. Bisikletiyle işine gitmek üzereyken bir arabanın kendisine çarpmasıyla çalışamayacak hale gelen Maddie, tahmin bile edemeyeceği gelişmelerle karşılaşır. Varlıklı ve tanınmış bir ailenin en büyük oğlu Mac, bir hapishane olarak gördüğü ve üniversite bahanesiyle ayrıldığı adaya ailevi bir meseleden dolayı geçici süreliğine dönüş yapar. Doğup büyüdüğü yere adımını attıktan dakikalar sonra yaşadığı bir olay, genç adamın adaya dair düşüncelerini tamamen değiştirir. Gansett Adası, farklı hayatlara sahip iki insana kimi zaman yürekleri burkan kimi zaman yüzleri gülümseten bir oyun hazırlığındadır…



Öncelikle blogumda sağ yukarıda sarı renkli resmi ve yazıyı görüyorsunuz değil mi? Onu okuyun bir sonra eğer hala devam etmek istiyorsanız siz bilirsiniz.Sonra yok efendim burda spoiler varmış,Allah seni ne etmeye,cık cık,vah vah kabul etmem ona göre. Zira bu kitap hakında biraz spoiler yazacağım. :D

En başta bir şeyi itiraf edeyim.Kitabı okumaya başlarken yine yarım bırakırım diye geçiriyordum aklımdan çünkü bu aralar elimi neye atsam dayanamayıp yarım bırakıyordum.Kitaba başladığım zaman beni ilk sayfalardan çekmeli yoksa biraz daha okuyayım belki düzelir,belki ilgimi çeker diye okuyamıyorum,en fazla 100 sayfa hala kitaba ilgim olmuyorsa yarım bırakıyorum.Bir hafta içinde 4 tane kitabı yarım bıraktım. :D

Bu yüzden Bir Aşk Çarpıntısı da öyle olur diye tahmin ederken sonunda aradığımı buldum.Kitap daha ilk sayfalardan beni kendine bağladı ve devamı da geldi.

Öncelikle Mac senden bir adet alabiliyor muyuz acaba? (Gözleri kalp şeklini almış simgelerden bolca olduğunu farz edin. :D )
Yeryüzünde böyle bir erkek yok kesinlikle.Maddie'ye olan aşkına bayıldım.Kitaplarda genelde alışık olmadığımız bir olay var burda.Esas erkeğimiz Mac bir gün içinde kızımıza aşık oluyor ve ona aşkını ispatlama çalışıyor.Yani ispatladığı şey daha çok onun diğer erkekler gibi olmadığı ama olsun hepsi aynı kapıya çıkıyor sonuçta. :D

Maddie'nin yaşadıklarını okurken üzüldüm. :(
Küçük bir yerde yaşıyorsanız eğer dedikoduların ne kadar çabuk yayıldığını bilen biri olarak bu olayın sadece burada değil başka ülkelerde de aynı şekilde olduğunu bilmek güzel,yalnız değiliz hahaha. Şaka bir yana cidden nefret edilesi bir durum.İnsanların ağzı torba değil ki büzesin cümlesinin anlam bulmuş hali resmen başına gelenler.Yine de ne olursa olsun yoluna devam etme çabasında.

Neyse efenim bu ikişinin hikayesine şöyle bir cümle ile devam edeceğim.Herşey bir kaza ile başladı.Evet evet bir kaza ile.Mac Maddie'ye çarpınca ikilimizde tanışmış oldu.Tabi bizim efendi Mac'imiz zor durumda kalan Maddie'yi yüz üstü bırakmadı o iyileşene kadar ona kol kanat oldu.Herşey sorumluluktan(!!!!!!) dolayı yoksa başka bir anlamı yok kesinlikle.

Maddie'ye kendine güvenmesini sağlamak için yaptıkları,Thomas ile zaman geçirmesi,annesine bile karşı çıkışı ve sonlarda saklı bir sırrın gün yüzüne çıkıp Maddie'nin üzerindeki iftiraları ortadan kaldırması kesinlikle harikaydı.

Şu ana kadar okuduğum kitaplar arasında sanırım en farklı olanıydı erkek kahramanı bakımından.Genel erkek karakterlerimiz kızdan önce fiziksel anlamda hoşlanır kitabın sonlarına doğru da aşık olduğunu anlar vs. vs.

Tiffany her ne kadar iyi niyetli olsa da az gıcık olmadım kitap boyunca. *-*

Janey'de ilk karşımıza çıktığında Maddie hakkında kötü konuşunca gıcık oldum ama sonra yaptıklarıyla affettirdi kendini. :P

Joe bayıldım sana ben ya,senin kitabını da en kısa zamanda okuyacağım,Janey ile aranızda neler geçecek merak ediyorum. :D

Büyük Mac'i de çok sevdim.

Ewan senin kitabında görüşürüz ahbap!!!

Günümüz romanlarında şimdiye kadar okuduklarım arasında komedi unsurunu da en güzel yansıtan kitap olmuş bana göre.Okurken bir sürü kahkaha attım.Hele Mac-Joe ve Mac-Janey arasında geçen bir muhabbet var ki... :D

11 kitaplık bir serinin ilk kitabı Bir Aşk Çarpıntısı,ikinci kitapta da çıktı ama diğer dokuz kitap ne zaman çıkar muamma yine de  tek kitabını bile okusam şimdiden favorilerim arasına girdi bu seri. <3



Untitled-5

2 yorum:

  1. Bu Mac nasıl bir erkekmiş merak ettim şimdi;) Ama bir günde kıza aşık olduğunu söyledin, orda dur işte. Nasıl bir karakteri var bu çocuğun böyle. (?)
    Sen 11 kitaplık bir seri mi dedin? Off olmadı bu. Şimdi bütün serinin çıkmasını bekle dur :(
    Ve bu arada çok eğlenceli bir yorumduuuuuuuuu :D (diğer yorumlarını bekliyorum, ona göre :D)

    YanıtlaSil
  2. Kuzummm harika bir erkek ya bak o kadar yorum yazdım bloga en çok Mac hakkında konuşmuşumdur içlerinde. :D
    Görür görmek aşk,yıldırım aşkı onunki hahaha.
    Karakterine laf yok Mac beyimizin çok iyi biri. <3
    Yes.11 kitaplık bir seriymiş ya bu serilerden çektiğimiz nedir böyle. *-* İngilizce okumayı da hiç sevmiyorum ama bilemiyorum napacağız. :D

    Teşekkür ederim balım.En kısa zamanda. :D

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI