Güz Okuma Şenliği 2014 | Okuma Listem

Min Li Li | 9/23/2014 |
guzokumasenligi2014

Okuma Şenliği etkinliğine katılmasamda sürekli severek takip ediyordum.En sonunda bende katılmaya karar verdim.Umarım bu işin altından kalkabilirim.Daha yeni katılacak olan ben için biraz karışık görünüyor zira. :D

Ve ilk Okuma Şenliği etkinliğimde okumayı hedeflediğim kitaplar . :)

İtiraf ediyorum bu şenlik sayesinde daha önce aldığım ama kitaplığımda bekleyen ve okumayı düşünmediğim kitapları da okumuş olacağım sanırım. :D


Kategoriler:  


1. Kategori (10 puan): İsminde sonbahar mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların güzün geçtiği bir kitap. 
Sarah Jio-Yağmurdan Sonra veya Kathleen E. Woodiwiss-Rüzgarda Savrulan Küller

2. Kategori (10 puan): Sadece tek bir kitabını okuduğunuz ve sevdiğiniz bir yazardan bir kitap.
Jane Casey - 5. Kurban veya Acımasız

3. Kategori (10 puan): Bir deneme veya inceleme veya gezi kitabı.



Şimdilik bir şey bulamadım

4. Kategori (10 puan): Adında bir meslek geçen bir kitap.
Şimdilik bir şey bulamadım

5. Kategori (10 puan): Nobel ödüllü bir yazardan bir kitap.


Mario Vargas Llosa- Yüzbaşı ve Kadınlar Taburu



6. Kategori (10 puan): İngiliz edebiyatından bir kitap.
Sophie Kinsella-Alışverişkolik ve Pembe Rüyası ya da Jane Austen

7. Kategori (10 puan): Türk bir yazardan bir öykü kitabı.



Ömer Seyfettin- Efruz Bey

8. Kategori (10 puan): Fantastik kurgu/bilim kurgu/distopya/steampunk vb. türde bir kitap.



Leigh Bardugo-Gölge ve Kemik ya da Linda Winstead Jones-Adalet



9. Kategori (10 puan): Yasaklanmış bir kitap.



Şimdilik boş

10. Kategori (10 puan): Beyaz perdeye aktarılmış bir kitap.


Ransom Riggs - Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları

11. Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk hakkında bir kitap.


Boş


12. Kategori (10 puan): 12. Hayatının herhangi bir döneminde öğretmenlik yapmış bir yazardan bir kitap.


Maeve Binchy - Leylak Zamanı


13. Kategori (10 puan): Türkiye'de herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap. 



Mario Levi –Bir Şehre Gidememek

1990’da Haldun Taner Öykü Ödülünü kazanmış

14. Kategori (10 puan): 700 sayfadan uzun bir kitap.



Eğer kitaplığımda 700 sayfalık bir kitap varsa okurum :D

15. Kategori (10 puan):Artık aramızda olmayan bir yazardan bir kitap.



Kathleen E. Woodiwiss’in okumadığım kitaplarından Kurt ve Kumru

16. Kategori (10 puan): Polisiye/gerilim/korku vb. türde bir kitap.



Tess Gerritsen’dan Günahkar

17. Kategori (10 puan): Bir aşk romanı.


Marie Force - Bir Aşk Çarpıntısı

18. Kategori (10 puan): 2014 yılında çıkmış bir kitap (Yabancı kitaplar için Türkiye’de ilk baskısını 2014’te yapması da kabulümüzdür).



Alice Clayton – Duvarların Dili Olsa

19. Kategori (Her kitap 10 puan, 2 kitabı da okuyana ekstradan 20 puan, toplam 40 puan): İsminde bir şehir/ülke adı geçen bir kitap ve buna ek olarak o şehrin yer aldığı ülke edebiyatından bir kitap. 



Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk.

İki şehir geçse de ben Türk yazar seçeceğim.Meral Kır’ın Aylardan Aşk kitabı

20. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 20 puan, toplam 50 puan): Aynı yazardan 3 kitap ama dikkat! Aynı seriye ait kitaplar kapsam dışı. Aynı yazarın üç farklı serisinden birer kitap olur tabii.  



Tess Gerritsen ‘ın seri dışı okumadığım kitapları. (Pınar’ın cevabından kopya çektiğim doğrudur. :D )

21. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 20 puan, toplamda 60 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.




Yerlilerden Fatma Erdek,hmm erkek yazarda bulurum sanırım birini.

Yabancılardan bayan yazar Elle Jasper,Gaelen Foolay veya Gölgeler kitabı.Erkek yazar ise Dan Brown’ın Dijital Kalesini seçtim.

22. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 70 puan): İsminde aynı kelimenin geçtiği üç kitap.




Aşkın Kalesi
Aşk Seni Bulursa
Aşka Yolculuk

9 yorum:

  1. 3. Kategori için; Kahraman Tazeoğlu Yaralı'yı önerebilirim (Deneme türünde).
    4. Kategori için; Tess Gerritsen - Cerrah
    9.Kategori için; Şeker Portakalı diyorum ;)
    11. Kategori için; Nutuk olabilir.
    Bunlar benim görüşlerim, seçim sana kalmış. :)
    Her ne kadar bende bu işin içine girmek istesem de düzenli olarak yapamayacağımı biliyorum. Çok kitap okuyan biri olarak umarım bu etkinliği başarıyla tamamlarsın ;)

    YanıtlaSil
  2. Oooo öneriler için çok teşekkürler canım. :)
    Yaralı ve Şeker Portakalını not ettim.Cerrah ve Nutuk'u daha önce okuduğum için bu etkinliğe giremiyor maalesef. *-*
    Ukitapta sana yazmıştım,yorumunu okumadan önce ama üç aylık dönem zaten bence sende yaparsın. ^^
    İnş. canım. :)

    YanıtlaSil
  3. Tess'i okuduğunu sonradan fark ettim. 4.Kategori için; Bir Psikiyatristin Gizli Defteri olabilir eğer okumadıysan ;)

    YanıtlaSil
  4. Aklıma gelmişken; Bir Bilim Adamının Romanı(Oğuz Atay)
    Ona da bir bak derim, okumadıysan tabi :D

    YanıtlaSil
  5. İkisini de okumadım,listeye ekledim.Teşekkürler canım :) :D

    YanıtlaSil
  6. Jennifer L. Armentrout (Melez Sözleşmeleri 5; Avcı) kitabı sayılır mı bilmiyor. Sonuçta Avcı'lıkta meslekten sayılmıyor mu :D
    Büyü Ustası, Ateş Ustası, Zehir Ustası kitapları var bir de. Usta'lık meslekten sayılıyor mu?
    Pabucumun Ajanı (Asude)
    Eczacının Kızı, Doctor WHO:SHADA
    Orhan Kemal (Eskici ve Oğulları - Çamaşırcının Kızı) olabilir diye düşünüyorum. Seç beğen al gibi oldu böyle ama...:D Bir bakarsın sen.

    YanıtlaSil
  7. Hahaha :D Onu okumam için serinin diğer kitaplarını da okumam gerekir sanırım ama ben yazarın hiçbir kitabını okumadım daha. :D
    Büyü ustası ve diğerleri,Doctor Who...Ooo bir sürü kitap çıktı valla benim hiç aklıma gelmeyen. :D
    Bunlardan bakarım okurum bir tanesini. :) :D

    YanıtlaSil
  8. Ben bu şenliğin kategorilerinde belirttiği kitapları okuyamıyorum yaaaa. :D Zaten çoğunu da bulamıyorum. :(

    YanıtlaSil
  9. Kitaplığımda varsa okuyorum bende. :D
    Ki çoğu kitaplığımda olupta okumaya fırsat bulamadığım kitaplardı o yüzden iyi oluyor benim için. :D

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI