[Kitap]Bazıları Ateşli Sever

Min Li Li | 6/24/2014 |

BAZILARI TEHLİKELİ SEVER...

Ailesinin onurunu korumaya karar veren İskoç güzel Catriona Kincaid, yurduna dönebilmek için görgü kurallarını ve kendi güvenliğini hiçe sayarak, hem uslanmaz bir hovarda hem de kötü şöhretli bir soylu olan Simon Wescott'un yardımına başvurur. Üstüne üstlük Simon hapistedir.
Catriona, Simon'ın kendisine yardım etmesi karşılığında ona hem para hem de özgürlük vadeder ancak arsız çapkının çok daha ihtiraslı bir ödül istemeye cüret edebileceği aklına dahi gelmemiştir.

BAZILARI CAZİBELİ SEVER...

Simon ise yıllar önce karşılaştığı oğlansı kız çocuğunun, dikbaşlı ve son derece çekici bir kadın haline geldiğini görünce hayrete düşer. Kimsenin kahramanı olmayacağına dair ettiği yemine rağmen Catriona'nın şövalyesi olmaya karşı koyamaz. Kuzey İskoçya binbir çeşit tehlike ve macera ile onları beklemektedir fakat gerçek tehlikenin, son derece güçlü bir tutkunun pençesine düşen kalplerini tehdit etmekte olduğunu anlayabilecekler midir?



Bir kaç saat önce kitap bitince sıcağı sıcağına yorum yapayım dedim,sonra kalıyor ve üzerinden zaman geçince yorum yapasım gelmiyor.

TM ile Güllerin Fısıltısı kitabıyla tanışmıştım ilk olarak ama kitap benim üzerimde iyi bir etki bırakmamıştı.Bu yüzden diğer kitaplarını da okumak gibi bir gayem yoktu ama bu kitabın kapağını görünce çok beğendim,kitap oku beni oku beni diyordu adeta. :D

Neyse efenim kitabın albenisine kapılıp ukitaptan takas yapmıştım zamanında.Bugün de okumak kısmet oldu sonunda ve iyi ki ikinci bir şans vermişim yazara.Bu kitap bir harika dostum. <3

Bir kere diyaloglar harikaydı.Catriona ve Simon 'ın ilk karşılaşmasına laf yok zaten. :D
İlk karşılaşmaları Catriona'nın 16 yaşındayken, kuzeni ve asker Simon'ı ahırda cilveleşirken(!!) farketmesiyle oluyor.Kızımız neler yapacaklarını çok merak edince onları izlediği yerden ayrılamıyor ve en sonunda Simon'ın üstüne düşüyor. :D

Kuzenine gıcık olan bir tek ben değilimdir sanırım değil mi? -_-

Beş yıl sonra kızımız 21 yaşına girince ağabeyini bulmak için İskoçya'ya gitmek ve klanını birlikte  tutmak için Simon ile yolları tekrar kesişiyor ve asıl macera bundan sonra başlıyor. :D

Catriona Simon'a bir teklif götürüyor.Evet evet o aklınıza gelen teklif ama onunki iş evliliği,tabi inanırsan. :D
Kız Simon'ı ilk gördüğü zamandan beri seviyormuş yani bu işin sonunun aşk evliliğine gitmesi çok çok normal. Simon beyde az değil,kıza yavaş yavaş aşık oluyor.

Catriona'nın hep Connor'u bulmasını umut ediyordum ama o serinin ikinci kitabında oluyormuş.O kitabı da merakla okumak istiyorum en kısa zamanda.

Kısacası kitabı hemen okuyunuz efenim. :)



Untitled-5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI