[Film] Neler İzledim

Min Li Li | 6/01/2014 |
Bu aralar uzun bir süre ortalıklarda yoktum.Ama yokken boş durmadım tabi. :D
İzlediklerim hakkında kısa bir yazı yazayım dedim.Dördü de Bollywood yapımı harika filmler.



chak_de_india_ver4_xlg

Chak de India 

Kaber Khan, Pakistanlılarla kıyasıya müzadeleli geçen hokey maçında son atışı yapar ve Hindistan Pakistana yenilir. Ona teselli vermek ve geçmiş olsun demek isteyen Pakistanlı bir genç ile Kaber Khan tokalaşırken basın tarafından fotoğrafları çekilir ve maçı sattığı sanılarak işinden mahallesinden olur. Kaber Khan 7 sene sonra kurulacak olan kızlar hokey takımı için geri döner…
Ve filmimiz başlar.

Thank_You_movie_wallpaper_1

Thank You

Üç yakın dost ve iş ortağı olan Yogi, Vikram ve Raj evlidirler. Üçünün de harika eşleri vardır fakat eşlerini başka kadınlarla aldatmaktadırlar.Başka kadınlarla alem yapan bu üçlü eninde sonunda yakayı ele vereceklerdir.Eşlerinin bu durumu öğrenmeleri sonucu bazı olaylar gelişmeye başlayacaktır.Bakalım bu üç kafadar bu durumdan nasıl kurtulacaklar.

english_vinglish_movie_posters-other

English Vinglish

Bir ev kadını kızı ve eşi tarafından çağdaş ve ileri görüşlü biri olarak tanınıyordur. Gayet eğitimli ve ileri derecede kültürlü olan bu kadının bir eksikliği vardır. Bu eksiklikte ingilizcesinin olmamasıdır. Bu yüzdende kızı ve kocası onu bazen aşağılamaktadır. Bir gün kız kardeşinin yanına gider ve o günden sonra hayatında büyük bir değişim olur. Orada bir ingilizce kursuna yazılmış ve kurstaki insanların kendine değer vermesi çok hoşuna gitmiştir. Bu beğenmeden dolayı hayatı değişmeye ve güzelleşmeye başlamıştır.

queen_poster

Quenn

Rani isimli kızın düğününden bir gün önce nişanlısı tarafından terk ediImesinin ardından onu aşma ve kendini bulması. Rani nişanIısıyIa çıkmayı hayaI ettiği baIayına kendi başına gider önce Paris ardından Amsterdam; burada yeni arkadaşIar edinir bu esnada nişanIısı Vijay da ona geri dönmeye karar verir onu arayıp buIur ama Rani’den umduğu cevabı aIamaz. Hindistan’a döndükIeri zaman da evIiIik hazırIıkIarına yeniden başIamayı uman Vijay’ı reddeder ve ona sarıIıp teşekkür eder. Sonuçta bu ayrıIık sayesinde hayatı görüp kendini tanıma fırsatını buImuştur.

278402_396474160416592_1095428600_o chak_de_india

1407_queen-review_bollyThank-You-2011

YORUMUM

Hepsine ayrı ayrı değilde tek bir konu üzerinde harmanlayarak yorumlayım dedim. Zira bana göre hepsinin konuları farklı olsa da vermek istedikleri mesaj aynı;KADINLAR.
Nasıl yani derseniz eğer hemen açıklayayım. :)
Dördünde de hor görülen,aldatılan,erkeklerden aşağı seviyede olduğu düşünüler kadınlar verdiği mücadele yada değişimi anlatılıyor.Mesela Chak de India'da kadın hokey kulübünün dünya şampiyonasına gitmemesi gibi bir durum oluyor çünkü sponsorlar erkek hokey takımına sponsor olup kızlara para harcamak istemiyor.Şu sahne ;







Kısacası filmi izleyin.

English Vinglish ile ilgili ayrıntılı yorumumu http://minlili.wordpress.com/2013/09/17/bollywood-english-vinglish-2012/#more-336 okuyabilirsiniz.Kesinlikle çok sevdiğim muhteşem bir film daha.Kadının ve daha çok bir annenin hak ettiği saygıyı ailesinden bulamaması ne kadar kötü bir durum. :/

Thank You da severek izlediğim filmlerden biri.Konusunda saklı olan bir kahraman var yalnız. :D
Başrol karakterimiz Kishan;aldatılan bayanlara yardım edip eşlerini onlara geri getiren biri.Filmi ilk izlediğim zaman bayan oyunculardan birisinde aşık olacak sanmıştım ama film ilerledikçe öyle olmadığını hissettiriyor,filmin sonunda ise neden böyle bir misyonu üstlendiğini öğrenince yaptığı şeyin ne kadar anlamlı olduğunu görüyorsunuz.

Açıkcası Akshay Kumar'ı bu filme kadar sevmezdim.Bu filmi de Sonam için izlemeye karar vermiştim ama iyi ki de izlemişim.180 derece dönüş yaparak Akki hayranı oldum çıktım. :D

Queen filmini de tereddütlü olarak izlemeye başladım fakat film beni çok şaşırttı.Aldığı övgü ve olumlu eleştirileri sonuna kadar hak ediyor bence.Gerek Paris gerekse Amsterdam'da yaşadıkları ve tanıştığı kişilere bayıldım.Çok iyi dostluklar kurdu. :)

Queen-Hindi-Movie-Wallpapers

Pariste tanıştığı Vijay.Çatlak kız ya çok beğendiğim bu karakteri de oyuncuyu da. :)

queen-bollywood-movie-pictures-55

Amsterdam da tanıştığı üçlü. :D
Uzun boylu ile aralarında birşeyler olsun çok istedim ama arkadaşlıktan öte gidemedi ilişkileri. :D
Çok beğendiğim bir film oldu bu da.Sonunda onu terkeden nişanlısına geri dönmediği için de çok sevdim tabi. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI