[Kitap] Arsen Lüpen Herlock Sholmes'a Karşı

Min Li Li | 5/10/2014 |
1012524_676333772394636_42543806_n

Konusu yukarıda yazdığı için tekrar yazmıyorum.Olimpos Yayınları sağolsun güzel yapmışlar bunu. :)

Arsen Lüpen sevgim yavaş yavaş başladığı için kitapları okurkende pekişiyor bu sevgi. :D

Arsen Lüpen Herlock Sholmes'a karşı. :D
Gerçi ikisi de ayrı kulvarlarda;biri kaçan diğeri kovalayan.
Bu kitabı okuduktan  Sherlock Holmes merakım arttı tabi bu yüzden onun kitaplarını da okuma listeme ekledim. Umarım kitaplarını okuyunca 180 derece dönüş yapmam.Huyumdur bu zaten. :D



arsene-lupin

Neyse efenim asıl konumuza dönelim biz.Kitap iki Lüpen ve Sholmes macerasından oluşuyor.Her iki hikayede güzeldi.Arsen Lüpen'in bu rahatlığına bayılıyorum arkadaş.Sanki aranan o değilmiş gibi dedektifle arkadaşmış gibi karşılaşıyor,konuşuyor,eğleniyor.Endişelense bile bunu belli etmiyor,tedbiri elden bırakmıyor.Karşı tarafın kazanacağını düşündürtüyor ama sonunda gülen kendisi oluyor.Dedektif 'in zekası nasılsa Lüpen'in ki de öyle.Her ince ayrıntıyı düşünüyor ona göre hareket ediyor.Fakat kibar hırsızımızın aşktan yana şansı ikidir gülmüyor maalesef.Onun gibi bir kadın yakışır ona bence ama hikayelerde var mı böyle bir karakter bilmiyorum hepsini okumadığım için. :D

Benim hayalimde olan Arsen Lüpen'i tarif edemesemde çok farklı onu canlandıracak bir karakteri uzun uzun düşünmek gerekiyor.

Bu kitapta Lüpen şunu bir kez daha kanıtlıyor bence,hırsızlığı yaparken sadece cebine girecek parayı düşünmüyor aynı zamanda insanlara yardım da ediyor bence. :)

Olimpos Yayınlarından çıkan diğer kitap Oyuk İğne kitağlığımda okunmayı bekliyor,en kısa zamanda onu da okuyacağım. :)

FAraa (2)

Güney Koreli grup TVXQ HoMin'in Arsen Lüpen ve Sherlock Holmes versiyonu.Ben bu fanartı çok ama çok sevdim. <3

 

Untitled-5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI