Arşiv Yapmayı Çok Severim Ki Ben | Tarihi Aşk

Min Li Li | 5/09/2014 |
Evettt yeni bir köşe ile burdayım. :D

Bu yazımda adından da anlaşılacağı üzere kitaplığımda yer alan türleri yazacağım.Tabi kitaplığım gün geçtikçe büyüdüğü için daha sonra nasıl ilerler bilemiyorum ama şimdilik bu fikir hoşuma gitti.Bu yüzden böyle bir post hazırlayım dedim. :D

Ve ilk yazımda benim en sevdiğim tür olan Historical Romans yani Tarihi Aşk kitaplarıma. <3

Bakalım hangi yazarları seviyormuşum? Hangi yazarlar kitaplarıyla kütüphanemi süslüyormuş?

Hazır mıyız?? Ve işte başlıyoruz... (Fena gaza geldim,sanki çok önemli bir iş yapıyorum. :D )



1

Vee ilk yazarlarım tabi ki Julia ve Julie. <3
Arada Julie'nin üç tane günümüz kaynadı ama olsun. :D
Julia'mın burda olmayan iki tane de cep boy kitabı var onları çekmeyi unutmuşum.

2

Sonrasında ise 2J'den sonra sırayı en çok kitabına sahip olduğum yazar Sabrina Jeffries alıyor. :D
Gerçi sadece Prens Kardeşler serisini okudum.Diğer kitapları da en kısa zamanda okumayı planlıyorum.

3

Rita Hunter çıkan bütün kitaplarıyla kitaplığımı yerini aldı.Onun için ayrıntılı bir yazı yazmayı düşünüyorum bu yüzden şimdilik pek fazla bir şey yazmayacağım.

4

Johanna Lindsey Aşkta Seni Seçtim kitabıyla tanıştığım bir yazar.Onu gerçekten çok sevmiştim ve sonrasında ise severek takip ettiğim bir yazar oldu.

5

Kathleen E. Woodiwiss kitaplığımda yerini alan şahane yazarlardan biri.Bende olmayan tek kitbı kaldı onu da umarım bir gün alırım.Eğer hala onunla tanışmadıysanız hiç vakit kaybetmeyin derim.

6

Ve bir başka sevdiğim yazar Elizabeth Hoyt.Cidden harika yazıyor.Günümüz romanı da yazıyormuş bakalım o nasıl olacak?Umarım tarihi aşkları kadar güzel olur.

7

Loretta Chase sevdiğim başka bir yazar.İiki kitabını okudum ama Aşkın Kalesini hala okumadım zaten yeni takas yapmıştım onu.En kısa zamanda o da okunacak.

8

Yorumlara göre takas ettiğim bir yazar Nicola Cornick,yani hiç kitabını okumadım daha. :D
En kısa zamanda okunacak bu kitaplarda.

9

Georgette Heyer benim sevdiğim yazarlardan.Ülkemizde maalesef pek sevilmiyor ama ben seviyorum tarzını.

10

Bu yazar ile Julia Quinn sayesinde tanıştım ve iyi ki de tanışmışım diyorum.Zaten Juliamda kötü bir yazar tavsiye etmez. :D
Serinin 3.kitabı çıktı ama ne zaman alırım bilemiyorum.

11

Bu yazarı da yorumlardan dolayı takas yaptım ama hala okumadım. :D

12

Vee son olarak tekliler.

Kitaplığımda yer alan tarihi aşk kitapları bunlar.

Bir şey farkettiniz sizde değil mi?Bir eksiklik...Historical romance sevenlerin olmazsa olmazı Judith'i.
Açıkcası onun bütün kitaplarını okusamda çok sevdiğim bir yazar diyemeyeceğim bu yüzden takas yaptım onun kitaplarını. :D
Tabi sevdiğim kitapları da var ama onlar günümüz kitapları bu yüzden burada değiller.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI