[Mim] Gökkuşağı Tag

Min Li Li | 4/20/2014 |
rainbowspines

Bu tagı Yorumbaz'ın bloğunda görmüştüm.Benim çok hoşuma gitti,zaten yazısında da başkalarınında yapabileceğini yazmış.Bunu görünce sıvadım kolları bende. :D

Bakalım gökkuşağı renkleri benim kitaplığımda var mı? :D





KIRMIZI



Tess Gerritsen - Cerrah (Eski basım)

Judit Ivory - Teklif

Anne Elliot - Tramva Sonrası Aşk Çarpması

Monica Mccarty - Asi




TURUNCU



Candace Camp - Aşk Engel Tanımaz




SARI



Julie Garwood - Ateş ve Buz

Katleene Woodiwids - İhtiras Çiçeği

Rita Hunter - Ruhun Ateşi





YEŞİL



Aimee Carter - Tanrıça

Julie Garwood - Sende Yanarsın

Kristin Harmel - Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça

G.A Aıken - Ejderin Aşkı

Sabrina Jeffries - Bozulan Yeminler

Nicola Cornick - Yalancı Sevda




MAVİ



Julie Quinn - Cennet Gibi

Julie Garwood - Yazgı

Sophie Kinsella - Sır Tutabilir Misin?

Georgette Heyer - Kalp Hırsızı

Nicola Cornick - Söyleyemem Sevdiğimi




LACİVERT 



Julia Quinn - Kayıp Dük

Sophie Kinsella - Düğün Gecesi

Patricia Briggs - Ayın Çağırdıkları

Georgette Heyer - Aşka Bir Şans Daha




MOR


Sabrina Jeffries - Yatağımdaki Serseri
Sabrina Jesffries - Bir Çapkına Vuruldum
Nicola Cornick - Hırçın Sevgilim
Loretta Chase - Beni Baştan Çıkarma
Asude - Gül ve Avcı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI