[Kitap] Ruhundaki Zehirle Yüzleş

Min Li Li | 12/12/2013 |
174981-Ruhundaki-Zehirle-Yuzles--


Kitap Adı: Ruhundaki Zehirle Yüzleş
Orijinal adı: Girl Missing
Yazar: Tess Gerritsen
Türü: Tıbbı Gerilim
Yayınevi: Martı
Dil: Türkçe
Sayfa: 309
İlk ceset tam bir muammadır...

Kız genç ve güzeldi. Üzerinde, bir telefon numarası karalanmış kibrit kutusu dışında bir delil bulunamamıştı.
Sonraki ceset bir uyarı…

İkinci cesedin ardından adli tıp uzmanı Kat, şehrin sokaklarında acımasızca dolaşan bir seri katilin varlığından endişe eder. Fakat ne polis ne de belediye başkanı onunla aynı düşüncededir, çünkü Kat’in şüphelendiği kişi şehrin en tanınmış isimlerindendir.
Peki sıradaki ceset... kendisi olabilir mi?

Ölü sayısının artması üzerine Kat, katili ortaya çıkarmak için harekete geçer. Fakat katil sandığından daha da yakınındadır. Kat’in ona doğru attığı her adım acaba kendi sonunu mu getirecektir?


Gece başlayıp saatler içerisinde bitirdiğim bir kitap daha.Tess gerçekten yazıyor arkadaş...

Okurken hep sonraki sayfada ne olacak diye merak ediyor insan.

Yalnız şu kitap isimlerini koyarken gerçeğe yakın isimler bulsalar daha iyi olur sanırım. :)

Esas kızımız adli tıp uzmanı Kat aynı vakalarla karşılaşınca izin ucunu bırakmayıp olayı araştırmaya başlıyor.Tabi o birşeyler deşip açığa çıkardıkça hayatı da santim santim tehlikeye giriyor.

Esas erkeğimiz Adam ile işler daha da karışıyor tabi. :)

Tehlike Kat'in çok ama çok yakınında ve olayların örgüsü şahsen beni çok şaşırttı.

Tanıtım kısmında da zaten Kat'in çok yakınında olduğu yazınca herkesten şüphe ettim ben bir tek Adam dışında en başından beri belediye başkanı ve eski kocasından şüpheleniyordum ama hiç tahmin etmediğim biri çıktı iyi mi. :)

Tess gerilimin ustası tek kelimeyle bana göre ama aşkı pek yansıtamıyor bu yüzden kitaplarında geri planda.Zaten her zaman aşk aşk aşk oku nereye kadar arada bir başka tür kitaplar da okumak gerek değil mi ? :)

                                                                       Untitled-5

5 yorum:

  1. Tess'in kitaplarını okumayı istiyorum.
    Ama açıkcası biraz çekiniyorum.
    Çünkü genelde fazla gerilim barındıran kitaplar.
    Ve ben korkak bir insan olarak cesaret edemiyorum. Ama böyle yorumlarda falan gördükçe de iyice merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Hiç çekinme bence kuzum.O kadar gerilim ve korku yok kitaplarda genelde polisiye,tıbbı gerilimi yoksa Stephen King vs. tarzı değil. :)

    YanıtlaSil
  3. Hadi ya :) Tamam o zaman en kısa sürede başlayacağım bir tanesine ^^

    YanıtlaSil
  4. Volkan YILDIZ1 Mayıs 2014 20:02

    Tess Gerritsen kitapları, Romantik, Tıbbi Gerilim ve Rizzoli&Isles serisi olarak 3'e ayrılır.

    1996'dan sonraki kitaplarında bir miktar gerilim dozu vardır. Ancak minn'in de dediği gibi bildiğimiz gerilim/korku türünde değildir.

    ROMANTİK
    1. Call After Midnight (1987)
    2. BIÇAK SIRTI - Under the Knife (1990)
    3. ASLA ARKANA BAKMA - Never Say Die (1992)
    4. PROJE: ÖLÜMCÜL VİRÜS - Whistleblower (1992)
    5. MASUMİYETİN İÇİN SAVAŞ - Presumed Guilty (1993)
    6. Peggy Sue Got Murdered (1994) re-released as Girl Missing
    7. In Their Footsteps (1994)
    8. GÖLGESİZLERİN TUTKULU DANSI - Thief of Hearts (1995) re-released as Stolen
    9. AŞK ÖLÜMDEN UYANIŞTIR - Keeper of the Bride (1996)

    TIBBİ GERİLİM
    1. HASAT - Harvest (1996)
    2. GECE NÖBETİ - Life Support (1997)
    3. KAN GÖLÜ - Bloodstream (1998)
    4. YÖRÜNGE - Gravity (1999)
    5. KEMİK BAHÇESİ - The Bone Garden (2007) medical examiner Dr. Maura Isles is a secondary character
    6. RUHUNDAKİ ZEHİRLE YÜZLEŞ - Girl Missing (2009)

    RIZZOLI & ISLES SERİSİ
    1. CERRAH - The Surgeon (2001) introduces police detective Jane Rizzoli
    2. ÇIRAK - The Apprentice (2002) introduces medical examiner Dr. Maura Isles
    3. GÜNAHKAR - The Sinner (2003)
    4. İKİZ BEDENLER - Body Double (2004)
    5. SİLİNİŞ - Vanish (2005)
    6. MEFİSTO KULÜBÜ - The Mephisto Club (2006)
    7. RUH KOLEKSİYONCUSU - The Keepsake / Keeping the Dead (2008)
    8. BUZ GİBİ SOĞUK - Ice Cold / The Killing Place (2010)
    9. SESSİZ KIZ - The Silent Girl (2011)
    10. SONA KALAN - Last To Die (2012)
    11. Die Again (2014)

    YanıtlaSil
  5. Abicim çok güzel yazmışsın,teşekkürler. :)
    Bizim romantik olarak bildiğimiz kitapları zaten Tess'in Harlequin için yazdığı kitaplar,yayınevi başka isimlerle yeniden basıp çıkartıyor yoksa zamanında farklı isimlerle Harlequin yayınlamış.Yayınevi keşke bunda yaptığı gibi kendisinde olmayan diğer yayınevlerinin çıkardığı kitapları da alıp çıkartsa ne güzel olur.gerçi Doğan Kitaptan çıkan kitapların kapaklarını da seviyorum ben ama kitapların boyutları için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI