[Kitap] Julia Quinn - Kayıp Dük

Min Li Li | 11/10/2013 |
18695569

Kitap Adı: Kayıp Dük
Orijinal adı: The Lost Duke of Wyndham
Yazar: Julia Quinn
Türü: Historical Romance
Yayınevi: Epsilon
Seri Adı: The Two Dukes of Wyndham
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 2
Dil: Türkçe
Sayfa: 366
Jack Audley bir hayduttur. Bir zamanlarsa asker. Ve her zaman bir çapkındır. Hayatta en son istediği şeyse, yüzlerce kişinin hayatından ve kadim bir mirastan sorumlu bir asilzade olmaktır. Fakat soylu Wyndham Ailesi'nin uzun zamandır kayıp oğlu olduğu ortaya çıkınca, kaygısız hayatı bir anda sona erecektir. Eğer gayrimeşru olmadığını da kanıtlarsa, o zaman kendisini hiç istemediği bir konumda bulacaktır: Wyndham Dükü. Grace Eversleigh son beş yılını, dul Wyndham Düşesi'nin refakatçisi olarak, didinerek geçirmiştir. Günlük rutininde çok az değişikliklerin olduğu, asla takdir edilmediği bir iştir bu…ta ki Jack Audley, kendinden emin gülümseyişi ve tatlı çekiciliğiyle bir anda hayatında belirlene dek. Jack, “hayır”ı cevap olarak kabul etmeyen bir erkektir ve Grace onun kollarındayken kesinlikle hayır demek isteyen bir kadın değildir. Ancak ortada bir sorun vardır: Jack gerçek dükse, o zaman o sahip olamayacağı tek erkektir.





6012471

Yine bir Julia klasiği.... Okuyanlardan beğenenlerde var vasat bulanlarda ama eğer benim gibi bir Julia manyağıysanız kesinlikle bayılacaksınız. Okurken diğer Julia kitapları gibi çok eğlendim ben.Zaten Julia'nın en sevdiğim özelliklerinden biri diyaloglarını çok eğlenceli yazması.Bu kitapta da bu görülüyor bence.

Jack diğer Julia erkeklerinden birazcık farklı hatta baya baya farklı ama ben çok sevdim. Bir kere ağzı diğerlerine göre bozuk. :) Ve karakterimiz bir haydut ama aslında bir dükün oğlu.Sevgili(!) büyükannesini soymak için arabasını durdurunca hayatı tamamen değişiyor. Büyükannesinin refakatçisi Grace'e ise deyim yerindeyse vuruluyor diyebiliriz. :) Grace tıpkı diğer Julia kızları gibi harikaydı.Çok sevdim onu da. <3

Jack orduya hizmet etmiş bir eski asker.Ailesi ölünce teyzesiyle beraber büyümüş onun ailesi olmuş.Ama teyzesinin oğluda onunla birlikte gittiği orduda ölünce memleketi İrlanda'ya geri dönmeyip İngiltere'de haydutluk yapmaya başlamış.Günün birinde yine bir hırsızlık yapmak için durdurduğu arabanın içinden biri genç diğeri yaşlı iki bayanı görünce hayatı değişiyor.Tabi hem iyi hem kötü yönde sanırım. :)
Zira birisi hayatının aşkı olacak diğeri de huysuz,sevimsiz,aksi büyükannesi...
Bu büyükannesi hiç sevmedim ben nerde benim Leydi Danbury'm nerde bu büyükanne. *-*
Büyükanne onu ölen oğluna benzetince işler değişiyor.Hatta Jack'i kaçırdı bile. :)
Jack dük olmak istemese de büyükannesi zoruyla en sonunda dük oldu sevdiğine kavuştu. <3

Değerlendirme:  5/5

Untitled-5
Not:Bu benim ilk kez bir kitap hakkında yazışım.Biliyorum fazla ayrıntılı olmadı ama inş. zamanlar ayrıntılı olacak herşey. :)

2 yorum:

  1. […] Bu fuarda bir çok kitap alacağım kesinleşti şimdiden.Gel pazar gel bir an önce. Serinin ilk kitabı Kayıp Dük’tü.Yorumum için tık tık. […]

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI